رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار:

غلبه نئولیبرالیستی و کاپیتالیستی در فضای مجازی آسیب‌های فراوانی به کشور وارد کرد

بصیر، سیدمصطفی قاسم‌زاده در همایش روز پزشک در اردوگاه شهید رجائی فریدونکنار، اظهار کرد: پزشکان در طب ایرانی گذشته از نیکوکاران بودند و این موضوع همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی بیمارستان‌های کشور در خاورمیانه جزء بهترین‌ها است، تصریح کرد: پزشکی که در سیستم دولتی فعالیت می‌کنند مانند طب سنتی ایرانی از خوب‌ها هستند و در غیر این صورت بیمارستان دولتی باید به خسته‌خانه تبدیل می‌شد.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار با انتقاد از برخی فضاسازی‌های منفی در فضای مجازی علیه پزشکان، اظهار کرد: فضای جدیدی که در کشور با وجود نرم‌افزارهای مجازی ایجاد شد موجب غلبه نئولیبرالیسمی یا کاپیتالیسمی بر تکنولوژی شده است.
قاسم‌زاده افزود: قدسیت زدایی از سوی فضای مجازی درباره پزشکی در کشور ایجاد شده است و امیدوارم فرهنگ ایرانی بر این چالش غلبه کند تا تقدس این رشته خدماتی حفظ شود.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار با ابراز تاسف از این اقدام ناشایست در فضای مجازی، تصریح کرد: اینگونه رفتارها در فضای مجازی ضد توسعه است تا جائی که برخی از مردم ابتدائی‌ترین نحوه برخورد با پزشکان را نمی‌دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا