عضو مرکز مطالعات وپژوهش نیروهای مسلح:

فریدونکناری‌ها سهم بزرگی در انقلاب و دفاع مقدس دارند/مسئولان فرهنگی کشور در شناساندن شهدا به جامعه کوتاهی کردند

بصیر، سردار سیدمحمد کسائیان در دهمین همایش رزمندگان اسلام که همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در روستای ازباران فریدونکنار برگزار شد، با اشاره به اینکه جنگ ایران نشات گرفته از صدر اسلام بود، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار خوب است و رهبری فرمود در مازندران یادواره ها را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه ارج نهادن به مقام شهدا یک حرکت بسیار مفید و موثر در جامعه است و همه باید برای این امر تلاش کنند، گفت: برخی مسئولان فرهنگی کشور در شناساندن شهدا به جامعه کوتاهی کردند.

عضو مرکز مطالعات وپژوهش نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فریدونکناری‌ها سهم بزرگی در انقلاب و دفاع مقدس دارند و با توجه به اینکه این شهر در منطقه‌ توریستی قرار دارد و هجمه‌های فرهنگی بسیاری به آن وارد می‌شود اما توانسته اصالت خود را حفظ کند و از جایگاه بالایی برخوردار است.

فرمانده تيپ دو لشكر ۲۵ كربلا و ۷۵ ظفر در زمان جنگ با بیان اینکه افرادی که امروز در داعش حضور دارند بعثی‌های زمان جنگ هستند تصریح کرد: باید در همان زمان شر بعثی‌ها را از دنیا کم می‌کردیم.

کسائیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رفتار ایران با اسرا بسیار مهربانانه بود و کسانی که به دنبال تغییر واقعیت این موضوع هستند باید کمی به خود بیایند چراکه این برخوردها اثر مثبتی بر قلب مردم عراق به ویژه شیعیان گذاشته است و این پاسخ خون شهدا است نه سیاست‌های کشور.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین فتح جهان فتح مکه بوده که بدون خونریزی به اتمام رسیده است و برخوردهایی که رزمندگان در جبهه‌ها داشته‌اند نشان می‌داد که درس گرفته مکتب اسلام هستند.

عضو مرکز مطالعات وپژوهش نیروهای مسلح تصریح کرد: با بررسی جنگ در می‌یابیم مازندران در تمامی میادین جز اولی‌ها است و در تمامی نبردها خط شکن بودند و والفجر ۸ افتخار مازندران است.

فرمانده تيپ دو لشكر ۲۵ كربلا و ۷۵ ظفر در زمان جنگ با اشاره به آمار عملیات بیت‌المقدس گفت: در این عملیات ۱۸ درصد از برادران ارتشی، ۷۸ درصد از بسیجیان و ۴ درصد مردم عادی بوده‌اند که با تمام توان خود در میدان مبارزه حاضر شدند و توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.
کسائیان با بیان اینکه دشمنان هیچگاه مواضع خود را نسبت به کشور ایران تغییر نمی‌دهند، اظهار کرد: کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا برای اینکه بتواند رای بیشتری کسب کند نسبت به مسائل ایران اظهار نظر می‌کند.
وی در پایان گفت: همه سرباز ولی فقیه هستیم و درود می‌فرستیم بر رزمندگانی که در خارج از کشور با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا