سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

برگزاری مراسم تجلیل از زوج ورزشکار موفق در فریدونکنار

بصیر، کاظم رنجبر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان هر دو ماه یکبار برگزار که در آن تصمیم‌های مهمی درباره جوانان گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این ستاد درباره ازدواج، طلاق، بیکاری، اشتغال و موضوع‌های مختلف مربوط به جوانان جلسه تشکیل می‌دهد تا موانع را بررسی و برطرف کند، گفت: در زمینه افزایش ازدواج و کاهش طلاق در میان جوانان به ویژه ورزشکاران برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی با حضور کارشناسان این رشته در دستور کار این اداره قرار دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه در هفته ازدواج مشاوره‌های رایگان در سالن‌های ورزشی برای جوانان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: توزیع بروشورهای فرهنگی در زمینه مهارت‌های زندگی بهتر در میان ورزشکاران و راه‌اندازی کمپین ازدواج آسان در شبکه‌های اجتماعی فریدونکنار از دیگر برنامه‌های این اداره در این حوزه است.

رنجبر افزود: تجلیل از زوج ورزشکار موفق و برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این اداره طی امسال قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا