سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

یکی از دلایل افزایش طلاق، کاهش باورهای دینی در جامعه است

بصیر، حسین منفردی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به آمارهایی که درباره طلاق در کشور وجود دارد به نظر می‌رسد این استان به مرحله درمان رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش طلاق، کاهش باورهای دینی است، تصریح کرد: آمارها نشان داده است همیشه پیشگری بهتر و آسان‌تر از درمان است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی از مدرسه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد مشکلات اجتماعی از دبیرستان به مدرسه رسیده است.

منفردی افزود: باید هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش صورت بگیرد تا با آموزش‌های اصولی از ایجاد مشکلات اجتماعی جلوگیری شود.

وی در ادامه به نقش روحانیت به ویژه در ماه محرم برای تبیین جایگاه مسائل اجتماعی در جامعه اشاره و تصریح کرد: باید با نگاه علمی به موضوع نگاه شود و این نقش روحانیت را حساس‌تر کرده است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار همچنین به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج در این شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولان بهزیستی در برگزاری آموزش‌های پیش از ازدواج و اعطای گواهینامه پیشقدم شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا