آخرین پیگیری‌های بصیرنیوز پس از طوفان در فریدونکنار؛

تمامی خطوط ۲۰ کیلوولت فریدونکنار برق‌دار شدند/ آبرسانی کامل به مردم فریدونکنار تا ساعاتی دیگر

بصیر، شب گذشته طوفانی به سرعت میان ۹۰ تا ۱۳۰ کیلومتر در ساعت استان مازندران و فریدونکنار را درنوردید که به دلیل عدم آمادگی کامل مسئولان و دستگاه‌های خدماتی موجب قطع آب، برق، خرابی خیابان‌ها، آبگرفتگی معابر و از بین رفتن زیبایی شهر شده بود، به آرامی رو به بهبودی می‌رود.

در این راستا علی رحمانی رئیس اداره برق فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: از وقوع طوفان تا کنون بیش از ۹۰ نیروی این اداره در فریدونکنار در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: شبکه ها به دلیل سقوط اشیا اتصالی دارد و بسیار خطرناک است، با این شرایط در حال پایش شبکه هستیم.

رئیس اداره برق فریدونکنار افزود: تمامی خطوط ۲۰ کیلوولت برق‌دار شدند و خاموشی‌های جزئی در حال رفع است.

در این راستا و در تماس تلفنی با رئیس اداره آب و فاضلاب فریدونکنار، جعفر جعفرنیا رئیس این اداره، با اشاره به اینکه تا برق‌دار شدن خطوط مشکل آب وجود دارد، به نظر می‌رسد با رفع مشکلات توزیع برق در فریدونکنار مشکل آب این شهرستان نیز به زودی رفع می‌شود.

گزارش‌های مردمی به بصیرنیوز، نشان می‌دهد که همچنان نبود برق و قطعی آب در این شهرستان بزرگترین مشکل مردم فریدونکنار است.

ریزش سقف تعدادی از ساختمان‌ها، آبگرفتگی منازل مسکونی، قطعی درختان، خرابی دیوارها و آبگرفتگی برخی شالیکوبی‌های فریدونکنار از خسارت‌های این طوفان بوده است.

گفتنی است معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استانداران مازندران و گلستان بر لزوم رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل و طوفان تاکید و دستورات لازم را برای ساماندهی وضعیت فعلی و جبران خسارت‌ها صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا