سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد

راه‌اندازی ۳ حلقه چاه آب در فریدونکنار/ خسارت ۳۰۰ میلیون تومانی تا این لحظه

بصیر، حسین منفردی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: پس از وقوع طوفان کمیته بحران در فریدونکنار تشکیل شد تا نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۷ امروز مشکلات مربوط به برق به طور کامل برطرف شد، تصریح کرد: هنوز مشکلات مربوط به آب در فریدونکنار وجود دارد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه دو تانکر ۱۰ هزار لیتری از ساری و چالوس برای تامین موقت آب شرب این شهرستان به فریدونکنار آورده شد، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مشکل آب فریدونکنار برطرف شد و آتش‌نشانی این شهرستان در داخل شهر نیز آب مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند.

منفردی با بیان اینکه برآورد اولیه خسارت در فریدونکنار ۳۰۰ میلیون تومان است، گفت: به مسئولان تاکید شد تا برآورد خسارت روستاهای این شهرستان را در سریعترین زمان ممکن اعلام کنند تا با برنامه‌ریزی مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تامین آب بزرگترین مشکل فریدونکنار است، اظهار کرد: ۸ حلقه چاه آب در فریدونکنار وجود دارد که به دلیل افتادن تیربرق و قطعی ناشی از آن، آبرسانی این شهرستان را با مشکل مواجه کردند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری و فرماندار آمل، سه حلقه چاه مربوط به تامین آب فریدونکنار به وسیله یک شبکه قدیمی برقدار شدند که بخشی از مشکلات آب فریدونکنار را برطرف کرد و با تامین یک موتور دیگر بقیه چاه‌ها نیز برق‌دار می‌شوند.

منفردی در پایان خاطرنشان کرد: در این طوفان هیچ‌یک از همشهریان فریدونکناری آسیب ندیدند و نیروهای امدادی نیز در فریدونکنار به حالت آماده‌باش قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا