رئیس ثبت احوال فریدونکنار:

ثبت ۱۹۹ واقعه ازدواج طی ۵ ماه نخست امسال در فریدونکنار

بصیر، حرمت‌الله قیصری در جلسه ستاد ساماندهی جوانان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در ۵ ماه سال ۹۵ همانند سال گذشته ۹۷ مورد طلاق در فریدونکنار به ثبت رسید که تنها نشانی ۴۸ مورد از آنها مربوط به فریدونکنار است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۵ ماهه، ۱۹۹ واقعه ازدواج نیز در فریدونکنار ثبت شد، تصریح کرد: ۵۹ درصد ازدواج‌ها به آدرس فریدونکنار و ۴۱ درصد برای سایر شهرستان‌ها بود.

رئیس ثبت احوال فریدونکنار با بیان اینکه در سال گذشته ۵۳ درصد طلاق‌ها به نشانی این شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: در فریدونکنار ۴۰ درصد ازدواج ها به طلاق منجر شد به طوریکه ۴۸ طلاق و ۱۱۸ ازدواج در فریدونکنار صورت گرفت.

قیصری در ادامه با اشاره به سطح سواد افرادی که از یکدیگر جدا شدند، گفت: ۱۰ مورد طلاق از سوی افراد بی‌سواد، ۵۰ مرد و ۵۱ زن با مدرک زیردیپلم، ۳۰ مرد و ۲۹ زن با مدرک دیپلم، ۲ مرد و ۳ زن با مدرک فوق دیپلم، ۹ مرد و زن با مدرک لیسانس و یک زن با مدرک فوق‌لیسانس صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۹۳ درصد از افرادی که از یکدیگر جدا شدند خانه‌دار بودند، افزود: بیشترین فاصله سنی طلاق در میان زوج‌ها از یک تا ۵ سال بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا