گران‌ترین نیمکت دنیا+عکس

بصیر، امروز مدیر ورزشی بارسلونا در توجیه این سیاست مدیران رئال به نکته جالبی اشاره کرد. به عقیده روبرت فرناندز، حضور نیمکت نشینانی گران قیمت که زمانی برای جذبشان مبالغ کلانی صرف شده است، باعث شده تا هم فروششان مشکل شود و هم پیدا کردن جانشینی مناسب که بتواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

 

 

 

 

با بازگشت رونالدو، بیل و بنزما به ترکیب اصلی رئال مادرید و علم به این موضوع که ۸ بازیکن ثابت دیگر زیدان، ناواس، په په، راموس، کاسیمیرو، کارواخال، مارسلو، مودریچ و کروس هستند، اینگونه می توان نتیجه گرفت که ۱۱ بازیکن باقیمانده که روی نیمکت خواهند نشست و حتی گاه روی سکو، کاسیا، دانیلو، واران، ناچو، کوئنترائو، خامس، کوواچیچ، ایسکو، لوکاس واسکز، آسنسیو و موراتا خواهند بود.

 

 

 

 

اگر مبالغی که برای خرید این بازیکنان هزینه شده را جمع کنیم به رقم قابل توجه ۲۵۷ میلیونی یورو خواهیم رسید که با نیمکت هیچ تیمی دیگری قابل مقایسه نیست.

 

رئال تنها برای جذب خامس ۸۰ میلیون یورو هزینه کرده است. جذب کوواچیچ، ۳۵ میلیون یورو، دانیلو ،۳۱ میلیون یورو و کوئنترائو، ایسکو و موراتا نیز ۳۰ میلیون یورو هزینه روی دست رئالی ها گذاشته است. تنها ناچو که محصول آکادمی رئال است برای باشگاه هزینه در پی نداشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا