آخرین خبرها از ساخت سریال «صیاد شیرازی»

بصیر، رایزنی ها برای اجرای پروژه «صیاد شیرازی» در جریان است. چندی پیش که فیلمنامه را برای خانواده آن شهید فرستادیم با تایید فضای کلی داستان توصیه ها و نکاتی مدنظر داشتند که مکتوب به ما ارائه کردند و ما هم اعمال کردیم و به تلویزیون ارائه دادیم. هم اکنون نیز منتظر تامین بودجه هستیم تا این مجموعه ۳۰ قسمتی را در اولین فرصت کلید بزنیم.

توحیدی که پیش از این قرار بود یکی از فیلمنامه های سینمایی خود را با کمال تبریزی جلوی دوربین ببرد در این باره نیز توضیح داد: همکاری با تبریزی فعلا متوقف است چون این کارگردان در حال به سرانجام رساندن مجموعه «سرزمین کهن» است و منتظریم از این پروژه فراغت پیدا کند تا به این فیلمنامه که هنوز عنوان قطعی برایش در نظر نگرفتیم، فکر کنیم.

سریال «صیاد شیرازی» قصه زندگی سه کاراکتر اصلی را به طور موازی به تصویر آورده که در پایان سرنوشت شان به هم گره می خورد. قصه اول زندگی قهرمان اصلی یعنی شهید صیاد شیرازی است. قصه دوم درباره یکی از افراد گروهک تروریستی منافقین است که در پایان صیاد شیرازی را ترور می کند و قصه سوم درباره زنی از اعضای کادر مرکزی این گروهک است.

این مجموعه الف ویژه اشاراتی به تفکرات شهید صیاد شیرازی، عنادش با حکومت پهلوی، پیگیری پرونده شهادت او در فرانسه و از بین بردن یک سری اسناد و مدارک توسط گروهک منافقین و … دارد و  هنوز کارگردان آن مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا