دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت در آمل

بصیر،

سرهنگ ولی‌الله گنجيان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز از دستگيری اعضای باند سارقان منزل در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: پس از وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهروندان، عمليات شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی فنی و پليسی تمامی صحنه‌های سرقت دریافتند کليه سرقت‌ها به صورت باندی و به يک شگرد خاص انجام شد، تصریح کرد: ماموران با شناسايی مخفی‌گاه متهمان و با هماهنگی قضائی اعضای اين باند را در عملياتی غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در ادامه یادآور شد: متهمان در تحقيقات و بازجويی‌های فنی پليس به ۲۰ فقره سرقت منازل شهروندان اعتراف کردند که پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه شهروندان حتی‌الامکان از نگهداری وجوه نقد، اشياء قيمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس به ویژه در ساعات پايانی شب، موضوع را سريعاً از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا