رئیس اداره برق فریدونکنار

در طوفان اخیر ۸۰ پرسنل اداره برق به پای کار آمدند/لزوم تقویت برق در دستگاه‌های خدمات رسان فریدونکنار

بصیر، محمد رحمانی در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه، طول شبکه فشار متوسط ۱۷۰ و فشار ضعیف ۲۵۰ کیلومتر است گفت: با این حجم شبکه این طوفان با سرعت خسارت های خاص خود را دارد.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ پرسنل همکار فنی و غیرفنی به پای کار آمدن و با ۱۵ ماشین تجهیز شده فعالیت صورت گرفت.
رئیس اداره برق فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به اینکه تجربه این طوفان‌ها را در مرکز استان داشتیم، توانستیم در جمع کردن خرابی ناشی از طوفان موفق باشیم.
رحمانی افزود: پس از طوفان در ابتدا پایش شبکه صورت گرفت و مناطق مختلف دسته بندی شد و در همان سه ساعت نخست ۹۰ درصد مشکلات برطرف شد.
وی با بیان اینکه، خط ورودی روبه روی خزرشهر یک چهارم برق شهر را تامین می کرد گفت: در همان ساعت ابتدایی مصرفی برق شهر را بر روی خطوط دیگر برقرار کردیم.
رئیس اداره برق فریدونکنار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ظرفیت ناچیز بود به صورت چرخشی مجبور شدیم برخی از مناطق بدون برق باشند تا در ساعت ۱۷ دو مدار وارد شهر شد و برق به تمامی فریدونکنار رسید.
رحمانی تصریح کرد: در گذشته برای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در قالب پدافند غیرعامل اقدام های خوبی در فریدونکنار صورت گرفته بود و در سال جاری عملیات استانی روی خط سوته به میزان دو کیلومتر انجام دادیم و ۴۰ تیم عملیاتی نیز در این عملیات حضور داشتند.
وی گفت: با توجه به بضاعت مالی تمهیدات پیشگیرانه انجام دادیم و آمادگی کامل برای تابستان داشتیم.
رئیس اداره برق فریدونکنار خاطرنشان کرد: توزیع برق در مازندران رکورد تاریخ مصرف برق در این استان را شکست.
رحمانی تصریح کرد: متاسفانه در این طوفان برخی از دستگاه خدمات رسان نیز در این شهرستان مانند اداره آب مشکل برق داشتند که برای مردم غیرقابل تحمل بود که لازم است دستگاه های خدماتی نسبت به این موضوع خود را تقویت کنند.
وی در پایان گفت: شهرداری هم باید نسبت به کاشت درخت در اطراف خیابان و تیرهای برق توجه کند تا در این مواقع به مشکل برخورد نکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا