فرماندار فریدونکنار

اعتبار فریدونکنار برای سال جاری ۸۰ میلیارد است/ملاک توزیع اعتبار قانون است

بصیر، حسین منفردی در جلسه‌ی شورای اداری فریدونکنار اظهار کرد: با وجود اینکه عملکرد مدیران در فریدونکنار مناسب بود مدیران در بحث اطلاع رسانی در زمان بحران و پس از آن ضعیف عمل کردند.
وی بر لزوم برگزاری مناسب یادواره شهدا در شهرستان تاکیدکرد و گفت: ادارات نسبت به تعهدات خود در یادواره شهدا عمل کنند و گزارش آن را برای فرمانداری ارسال کنند.
فرماندار فریدونکنار از بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری واقعه غدیر برای سال دوم در فریدونکنار اجرا می‌شود.
منفردی با اشاره به سرشماری نفوس مسکن تصریح کرد: این سرشماری در دو مرحله همزمان با تمامی نقاط کشور در فریدونکنار برگزار می‌شود که از سوم تا بیست و چهارم مهرماه به صورت اینترنتی و از بیست و پنجم مهرماه سرشماری نفوس به صورت مراجعه ماموران به درب منازل است.
وی خواستار دادن اطلاعات دقیق به ماموران جمع آوری اطلاعات شد و افزود: برنامه ریزی برای ۱۰ سال آینده کشور بر اساس این آمار صورت می‌گیرد.
فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: اعتبار این شهرستان برای امسال ۸۰ میلیارد ریال است که بسیار کم است.

منفردی با بیان اینکه ملاک توزیع اعتبار در این شهرستان بر اساس قانون است تصریح کرد: به سفارش‌ها توجهی نکنید چراکه اولویت‌های فرمانداری در تخصیص اعتبار اشتغالزایی است و گردشگری، جوانان، پروژه‌های مهم شهر از دیگر اولویت‌های فرمانداری در تخصیص اعتبار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا