مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران مطرح کرد:

مدیران فریدونکنار به توانمندی زنان شهرستان خود اعتماد کنند

بصیر، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در چهارمین جلسه‌ی شورای اداری فریدونکنار اظهار کرد: این شهرستان پس از تحولات ارادی و غیر ارادی در زمینه فرمانداران آرامش را تجربه می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در جایگاهی هستیم که باید با وفاداری به دولت، گوشه ای از مشکلات مردم کاهش یابد و لازم است اعتماد بیشتری به توانمندی‌های دولت تدبیر داشته باشیم.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران تصریح کرد: مدیران فریدونکنار به توانمندی زنان شهرستان خود اعتماد کنند چراکه جنسیت مهم نیست.
جمشیدی گفت: در برخی مواقع افکاری که از باورهای قدیمی ریشه دارد موجب می‌شود افرادی نتوانند جایگاه شایسته‌ای داشته باشند و مدیران باید برای تغییر باورها هزینه پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مازندران لبریز از زنان توانمند و با ظرفیت است که باید از این ظرفیت‌ها به صورت ویژه استفاده شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران افزود: فریدونکنار نسبت به شهرستان‌های همتراز خود از عدم شایسته‌سازی مدیران شهر رنج می‌برد.
جمشیدی با اشاره به اینکه لازم است با درنظر گرفتن همه صلاحیت‌ها تغییراتی در این زمینه و باورها به صورت معنوی و واقعی ایجاد شود تصریح کرد: نمی‌توان ادعای توسعه کرد و بخشی عظیمی از نیروهای توانمند جامعه را در نظر نگرفت.
وی با بیان اینکه، بانوان بازوان توانمند برای اعمال سیاست‌ها هستند و باید نقش مشاوران در فرمانداری جدی گرفته شود گفت: هرگونه کمک کردن برای بهتر شدن زن در جامعه سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا