مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

لزوم تغییر نسل امروز دانش‌آموزی برای پیشرفت جامعه در آینده

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در فریدونکنار، اظهار کرد: یاوران ولایت برگزیدگانی هستند که نفوذ مناسبی میان دانش‌آموزان دیگر دارند و تاثیرگذاری آنها به مراتب بیشتر از معلم و مربی است.
وی با اشاره به اینکه فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در دیدگان مستقیم همکلاسی‌های خود قرار دارید باید طوری رفتار کنید که مورد توجه و پسند آنها قرار بگیرید.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: گر رفتار فرمانده‌هان پایگاه‌ها به عنوان یک الگوی ناسب مورد قبول دیگر دانش‌آموزان باشد، آنها به شما اعتماد کرده و نزدیک می‌شوند و تنها در این صورت است که وظیفه هدایتگری شما به خوبی انجام می‌گیرد.
اسماعیل‌زاده با اشاره به وجود انواع هجمه‌های فرهنگی در جامعه، اظهار کرد: باید در داخل با این هجمه‌های ضدفرهنگی مقابله کنیم و خودمراقبتی مهم‌ترین وظیفه تمامی اعضای شورای پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی است.
وی با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا تصریح کرد: با توجه به وصیت شهدای کشور، تحصیل علم، حفظ حجاب، جهاد علمی و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر وظایف فرمانده‌هان پایگاه‌های دانش‌آموزی است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: در آینده‌ای نزدیک تمامی پست‌های دولتی در اختیار دانش‌آموزان است و اگر پیشرفتی در جامعه به وجود می‌آید باید درنسل جوان امروز اصلاح، تغییر و پیشرفت مناسب صورت پذیرد.
اسماعیل‌زاده افزود: در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی خودسازی و سپس هدایت دیگران را مدنظر قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا