لحظه به لحظه با برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در فریدونکنار/4

سردار فضلی: مردم ایران روحیه دشمن ستیزی دارند/حاج حسین بصیر و لشگر ۲۵ کربلا منشا برکت برای انقلاب

بصیر ، علی فضلی در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران و دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: انقلاب اسلامی متکی به قرآن، عترت و حضور مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه نقش ولایت در اداره امور مردم بسیار پررنگ است خاطرنشان کرد: مردم ایران روحیه دشمن ستیزی دارند و هرگز پذیرای ظلم نیستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در امت اسلامی نقش محوری را مردم بر عهده دارند و در مواجه با خطرها آن‌ها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند.

فضلی با بیان اینکه در حوادث متعدد مردم مازندران در دفاع از دین خدا غفلت نکرده‌اند افزود: حاج حسین بصیر و لشگر ۲۵ کربلا منشا برکت فراوانی در تاریخ انقلاب بودند.

وی با اشاره به اینکه یاران همفکر شهید بصیر در دفاع از دین خدا غفلت نمی‌کنند خاطرنشان کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی مردم سرنوشت جنگ را روشن کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر در خان طومان گروهی از بهترین فرزندان مازندران به شهادت می‌رسند برای دفاع از حریم اهل بیت و پشتیبانی از اسلام است.

فضلی با بیان اینکه فرزندان مازندران در عبور از اروند حماسه آفریدند گفت: سالانه میلیون‌ها نفر در قالب کاروان نور به قدمگاه شهدای مازندران می‌روند و اروند که روزی محل عبور لشگر ۲۵ کربلا بود، امروز به یک نماد ملی و یادمان جهانی تبدیل شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا