اولین عکس های واقعی از جعبه iPhone 7

بصیر، فردا شب بالاخره آیفون ۷ رسما معرفی می‌شود، اما شایعات و عکس‌ها هنوز به پایان نرسیده‌اند. ساعاتی پیش وبسایت معروف Nowhereelse دو عکس از بسته‌بندی آیفون ۷ منتشر کرد و با توجه به سابقه‌ای که از این سایت سراغ داریم، می‌توان گفت این عکس‌ها واقعی‌اند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 اولین عکس‌های واقعی از جعبه iPhone 7 منتشر شد
دیگر زمان زیادی تا معرفی رسمی آیفون ۷ باقی نمانده که در همین فرصت کوتاه عکسی از جعبه آیفون ۷ منتشر شده است. پیش از این نیز عکس‌هایی از پشت جعبه آیفون ۷ منتشر شده بود، اما عکس‌های جدید با توجه به منبعشان و همین طور نوع بسته بندی به نظر می‌رسد واقعی باشند. عکسی که در جلو بسته‌بندی نیز نقش بسته است طراحی نسل جدید آیفون را تایید می‌کند؛ همان لنز دوربین بزرگ‌ترشده و خطوط آنتن تغییرکرده را شاهدیم.
 اولین عکس‌های واقعی از جعبه iPhone 7 منتشر شد

آنطور که در عکس‌ها می‌بینیم، پلاستیک بسته‌بندی جعبه آیفون ۷ دقیقا مثل پلاستیک بسته‌بندی اپل واچ است و از همین رو می‌توان به نوعی واقعی بودن عکس‌ها را تایید کرد. علاوه بر این عکسی از درون جعبه آیفون ۷ منتشر شده که جایگاه شارژر، هدفون و همین طور کابل لایتنینگ مشاهده می‌شود. نکته جالب توجه این است که محل قرارگیری کابل لایتنینگ در بسته‌بندی زیر هدفون‌هاست و این موضوع شاید اهمیت هدفون‌های آیفون را برساند که احتمالا از نوع وایرلس خواهند بود.

نکته عجیب دیگر نبود جایگاهی برای آداپتور تبدیل پورت هدفون به لایتنینگ است. بنابراین عجیب نیست که اپل این آداپتور را جداگانه برای فروش عرضه کند. نظر شما درباره تغییرات آیفون ۷ چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا