فرمانده سپاه کربلا در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

مسئولان در قضیه حادثه منا خوب عمل نکردند/لزوم معنویت، محتوای خوب و گستردگی در برگزاری یادواره‌های شهدا

بصیر، محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: اگر مسئولان مانند مردم و رهبری، انقلابی عمل کنند می‌توانند مقابل استکبار بایستند و هر زمان که مسئولان منفعلانه عمل کنند کشور دچار چالش می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در قضیه حادثه منا مشاهده کردیم که کارهای دیپلماتیک ضعیفی صورت گرفت که نتیجه نداشت و نهیب رهبری توانست تکلیف را روشن کند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: مسئولان دولتی در این قضیه خوب عمل نکردند و تلاش می‌کنند تا این موضوع را به حادثه سفارت عربستان ربط دهند.
بابایی گفت: مسئولان باید هوشیار باشند چراکه برخی از دشمنان کشور هم برای اینکه موضوع منا را به حاشیه بکشانند به‌دنبال واهمه هستند تا حقوق خانواده‌های شهدا را ضایع کنند.
وی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند این موضوع باید بصورت جدی پیگیری شود افزود: حقوق همه مسلمانان باید تا آخرین نفر پرداخت شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگری از سخنان حود با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا خاطنشان کرد: یکی از مسائلی که امام خمینی(ره) بیان می‌کردند این بود که “ببینید هر کاری که دشمنان از آن ناراحت می‌شوند یعنی آن کار صحیح است” و میبینیم که دشمنان از برگزاری یادواره شهدا ناراحتند و همچنین برخی از افراد در داخل کشورهم تلاش می‌کنند تا در مراسم‌های یادواره‌های شهدا با برپایی موسیقی و کنسرت مسیر یادواره‌ها را تغییر دهند که این کار اشتباهی است.
بابایی تصریح کرد: یادواره‌های شهدا را باید با معنویت، با محتوای خوب و با گستردگی بسیار زیاد اجرا کنیم و این امر موجب می‌شود که همیشه مسیر شهدا در همگان یادآوری شود و نسل‌های جدیدی که شهادت‌ها را ندیدند به این راه وصل می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا