زن شوهر دار خودش را دزدید تا شوهر پولدارش را امتحان کند

بصیر،

اوایل شهریور ماه سال جاری بود، زن جوان وقتی دید یکی از دوستانش خودروی لوکسی خریداری کرده ابتدا از همسرش خواست تا او نیز خودروی لوکسی بخرد اما با جواب منفی شوهرش روبروشد.

هیچ چیز جلوگیر این حسادت زنانه نبود و مونا تصمیم گرفته بود به هر نحوی که شده رویای سوار شدن بر خودروی لوکس و فخرفروشی اش را به نتیجه برساند و زمانیکه همسرش قصد سفر کاری داشت سناریوی عجیبی را طراحی کرد.
صبح یکشنبه ۱۴ شهریور ماه امسال مرد جوان برای سفر کاری اش از خانه خارج شد و زمانیکه به مقصد رسید به همسرش سمانه زنگ زد تا از سلامت و رسیدنش خبر دهد اما زن جوان به تماس شوهرش جواب نداد و دقایقی بعد پیامکی به دست مهرداد رسید.
نام پیامک به اسم سمانه در گوشی مرد جوان ثبت شده بود و مهرداد وقتی پیامک را باز کرد با نوشته هولناکی روبروشد که در آن نوشته شده بود: همسرت سمانه را ربودیم و باید برای آزادی اش ۵۰۰ میلیون تومان پول پرداخت کرد.
مهرداد شوکه شده بود و هر چه به گوشی زنش زنگ می زد بی پاسخ بود و آدم رباها با ارسال پیامک با شوهر این زن ربوده شده در ارتباط بودند.
مرد جوان هر چه التماس می کرد که بی نتیجه بود و ادم رباها اصرار داشتند تا ۵۰۰ میلیون تومان باید تهیه شود و در غیر اینصورت سمانه کشته خواهد شد.
این مرد که نمی دانست چه باید بکند به دزدان می گفت که پولی در بساط ندارد و اما دزدان ادعا می کردند که همسرت می گوید می توانی خیلی راحت این پول را تهیه کرد.
در این مرحله مهرداد به تهران بازگشت و با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای آدم ربایی میلیونی همسرش پرده برداشت.
در این مرحله بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران دستور داد تا تیمی ازماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عاملان این آدم ربایی وارد عمل شوند.
تحقیقات پلیسی کلید زده شد اما صبح روز چهارشنبه ۱۷ شهریور بازپرس پرونده با سناریوی عجیبی روبرو شد.
مهرداد همراه همسرش سمانه پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفتند و زن جوان در حالی که اشک می ریخت خواست تا تحقیقات پلیسی متوقف شود.
سمانه در اعترافاتش گفت: هیچ مشکلی در زندگی ام نداشتم و همسرم همیشه سعی داشت که بهترین زندگی را برای من فراهم کند اما توقع من از شوهرم زیاد بود و دوست داشتم پول زیادی به دست بیاورم و خودروی لوکسی بخرم به همین خاطر این سناریوی را طراحی کردم و ادعا کردم ربوده شده ام.
وی افزود: وقتی مهرداد به سفر کاری رفت این آدم ربایی را مطرح کردم و فکر می کردم شوهرم به خاطر علاقه ای که به من دارد برای نجات جانم پول را تهیه می کند اما وقتی متوجه شدم به پلیس مراجعه کرده و ماموران برای دستگیری آدم رباها وارد عمل شده اند تصمیم گرفتم راز این آدم ربایی را فاش کنم.
بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی با افشای این آدم ربایی داستانی و باتوجه به اینکه شوهر جوان شکایتی از همسرش نداشت دستور آزدای این زن جوان را صادر کرد و پرونده مختومه اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا