هوشمندترین فناوری صندلی‌ خودرو+عکس

بصیر، در ساختار لندروور دیسکاوری ۲۰۱۷ صندلی‌های هوشمند تاشو به کار رفته است. فناوری‌های جدید به کار رفته در این خودرو به مالکان اجازه می‌دهد تا شکل و حالات صندلی‌های خود را با استفاده از اپلیکیشن راه دور “این‌کنترل” در هر مکانی از جهان از طریق تلفن‌های هوشمند کنترل کنند.

هوشمندترین فناوری صندلی دنیا متعلق یه کرام خودرو است؟

به نقل از “اتومبیل‌مگ”، استفاده از برنامه نرم‌افزاری راه دور “این‌کنترل” از طریق تلفن هوشمند به صاحبان خودرو این امکان را می‌دهد که حالت صندلی‌های دو ردیف عقب خودروی خود را از هر کجای جهان در کمتر از ۱۴ ثانیه تغییر دهند. از طرفی در هنگام نیاز می‌توان با حذف این برنامه نرم‌افزاری تنظیمات صندلی‌ها را به حالت دستی درآورد.

هوشمندترین فناوری صندلی دنیا متعلق یه کرام خودرو است؟

مانند دیگر نسخه‌های این مدل، دیسکاوری ۲۰۱۷ نیز دارای ۷ صندلی است که ۳ صندلی آن در ردیف وسط و دو صندلی در عقب و در فضای بار قرار گرفته‌اند. صندلی‌های ردیف آخر نیز با تا شدن به افزایش فضای بار کمک می‌کنند.

هوشمندترین فناوری صندلی دنیا متعلق یه کرام خودرو است؟

لندروور برای اثبات قابلیت‌های کنترل از راه دور و کاربردی بودن صندلی‌های هوشمند و تاشو از یک ماجراجویی عجیب استفاده کرده است.

 در این نمایش،”بیرل گریل” ماجراجو پس از پرش از یک هواپیما و در حین سقوط آزاد با سرعت ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت با ۶ نفر از اعضای تیم به تنظیم صندلی‌های خودرو پرداختند.

هوشمندترین فناوری صندلی دنیا متعلق یه کرام خودرو است؟

گریل پس از پایان این نمایش افزود: دیسکاوری اثبات کرد که در شمار شاسی بلندهای خانوادگی قرار می‌گیرد. در حقیقت این خودروسازی هوشمندترین صندلی‌های تاشو در جهان را خلق کرده است. قابلیت کنترل از راه دور این صندلی‌ها با سرعت زیاد در حین سقوط کاملا درست عمل کرد و حرکتی بسیار جالب به نظر می‌رسد.

وی افزود: مطمئن نیستم که اکثریت مردم از چنین فناوری استفاده کنند، اما قطعا این تکنولوژی برگ برنده خانواده‌های شلوغی محسوب می‌شود که خواستار آماده بودن تمام جزئیات قبل از ورود به خودرو هستند.

هوشمندترین فناوری صندلی دنیا متعلق یه کرام خودرو است؟

پنجمین نسل دیسکاوری‌های لندروور در اواخر ماه جاری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. در روزهای گذشته نیز تنها تیزرهای تصویری این خودرو منتشر شده است.

مدل‌های جدید دیسکاوری ۲۰۱۷ از موتور دیزلی ۲ لیتری بهره خواهند برد. با توجه به توسعه‌های بیشتر موتورها و استفاده از فناوری موتورهای ماژولار، “پیشرانه‌های” ۲ تا ۳ لیتری V6 برای مدل‌های جدید قابل استفاده هستند.

بدنه این خودرو نیز از همان جنس مونوکوک آلومینیومی رنج ‌روور است که باعث کاهش وزن ۲ هزار و ۶۲۲ کیلوگرمی نسبت به اسلافش می‌شود.

لندروور دیسکاوری ۲۰۱۷ برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس در اواخر ماه جاری به نمایش درمی‌آید و احتمال می‌رود نسبت به خودروهای کلاس خود لوکس‌تر ارائه شود. قیمت ابتدایی مدل‌های استاندارد این خودرو حدود ۴۷ هزار و ۴۹۵ پوند برآورد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا