رفتن مرد به زندان برای فرار از دست زنش

بصیر،کلانتر شهر کانزاس سیتی در ایالت کانزاس آمریکا به خبرنگاران اطلاع داد که در روز دوشنبه این هفته مردی را که به یکی از بانک های محلی رفته و با تهدید به این که با خود اسلحه حمل می کند مبلغ ۲ هزار و ۹۲۴ دلار از مامور بانک گرفته بود، بازداشت کرده اند.

به گفته این مقام لری ریپل مرد ۷۰ ساله ای که از دست زن خود بستوه آمده بود تصمیم گرفت از این طریق دستبرد زدن به بانک به زندان بیافتد.

برهمین اساس وی پس از گرفتن پول بجای گریختن از محل در گوشه ای از بانک به انتظار نشسته و با ورود مامورین پلیس خود را به آن ها معرفی کرده و گفته است: من کسی هستم که بدنبالش می گردید.

کلانتر کانزاس سیتی در ادامه به خبرنگاران گفت که پس از بازداشت ریپل او را به ایستگاه پلیس برده و او در آنجا به مامورین گفته است بخاطر اختلافاتی که با زنش داشته به این سرقت دست زده و حاضر نیست حتی یک ساعت دیگر در آن خانه زندگی بکند و ترجیح می دهد بقیه عمر خود را در پشت میله های زندان بگذراند.

مامورین پلیس با پی بردن به هدف اصلی این مرد ۷۰ ساله و این که او نه اسلحه ای داشته و نه واقعا قصد سرقت بانک را داشته است بعد از سه روز تصمیم به آزاد کردن او می گیرند و روزچهارشنبه به او می گویند که می تواند به خانه برود.

اما مرد مذکور اعتراض می کند و می گوید که او مرتکب سرقت از بانک شده است و از مامورین می پرسد:پس به نظر شما یک فرد چه باید بکند تا بتواند به زندان بیافتد.

با این همه مامورین او را بزور آزاد کرده و به خانه خود فرستاده اند اما خبرنگاران با وجود جستجوهای فراوان نتوانسته اند پس از آزادی از او اطلاعی بدست بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا