فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

برگزاری ۱۴ برنامه از سوی کمیته اصناف فریدونکنار در هفته دفاع مقدس

بصیرنیوز، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: کمیته اصناف ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متفاوتی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فضاسازی در بازار شهرستان را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا بیانات حضرت امام (ره) در سربرگ مکاتبات اداری در هفته دفاع مقدس نوشته شود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به دنبال استفاده از راویان و رزمندگان آن دوران هستیم، گفت: غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا بخشی از برنامه‌های این هفته از سوی کمیته اصناف است.

فرجی با بیان اینکه برگزاری نشست بصیرتی و تجلیل از بسیجیان بازاری از دیگر برنامه‌های این هفته در کمیته اصناف است، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، زیارت عاشورا، نماز جماعت در بازار و حضور عبادی سیاسی در نماز جمعه بخش دیگر فعالیت‌های کمیته اصناف است که با همکاری نمایندگی صنعت، معدن و تجارت، اتاق و حوزه بسیج اصناف فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور پررنگ بازاریان در همایش پیاده‌روی خانوادگی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر فعالیت‌های این هفته کمیته رسانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا