مراسم تجلیل از بازنشستگان امور توزیع برق فریدونکنار برگزار شد

بصیرنیوز، ظهر امروز مراسم تجلیل از بازنشستگان امور توزیع برق فریدونکنار در سالن جلسات این امور برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی امام جماعت امور توزیع برق فریدونکنار در این مراسم، اظهار کرد: تشکر از انسان‌های خدمتگزار آغاز تشکر از خداوند است.

وی با بیان اینکه زمانی که از افراد خادم تشکر نشود از خداوند هم تشکری نمی‌شود، تصریح کرد: پیشکسوتان در زمان فعالیت خود به مردم خدمت کردند که این نوعی عبادت محسوب می‌شود.

 امام جماعت امور توزیع برق فریدونکنار افزود: تشکر از بازنشستگان از وظیفه امروز ما است و کارمندان جوان نیز باید بدانند این پست‌ها ماندنی نیست و روزی بازنشسته می‌شوند.

علی رحمانی لارمانی مدیر امور توزیع برق فریدونکنار نیز در این مراسم، اظهار کرد: کار در این اداره بسیار سخت است و مشکلات و تبعات خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه به طور معمول زحمات کارمندان اداره برق دیده نمی‌شود، تصریح کرد: همکاران امور توزیع برق در تابستان و زمستان فسارهای فراوانی را تحمل می‌کنند.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار خاطرنشان کرد: این نشست بهانه‌ای شده است تا در کنار یکدیگر باشند و خاطرات گذشته زنده شود.

رحمانی با بیان اینکه همکاران جدید در این اداره می‌توانند از تجربه بازنشستگان استفاده کنند، گفت: در گذشته کارمندان این اداره با فیلترهای فراوانی وارد کار می‌شدند اما امروز این فضا آسان‌تر شده است و انتقال تجربه از سوی بازنشستگان می‌تواند کمک‌کار خوبی به آنها باشد.

امیرحسین اسفندیان مدیرعامل انجمن پیمانکاران امور توزیع برق فریدونکنار نیز در این مراسم اظهار کرد: بازنشستگان نیروهای فعال روزهای گذشته اداره خود بودند و از عمر و جوانی‌شان را برای خدمت به مردم گذشتند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی الگویی برای پرسنل امروز و بازنشستگان فردای این اداره است، خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست موجب افزایش بهره‌وری در کار کامندان حاضر می‌شود و بسیار تاثیرگذار است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا