رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار خبر داد:

هزینه بیش از یک میلیاردی برای احداث جدا کننده وسط محور فریدونکنار آمل

بصیر، محمدحسن داداشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: احداث جدا کننده وسط محور فریدونکنار آمل به طول ۵ کیلومتر با هزینه بیش از یک میلیارد تومان، زیرسازی تعریض و آسفالت راه روستائی مهلبان به طول ۱٫۵ کیلومتر و زیرسازی تعریض و آسفالت راه روستائی نوائی محله به طول یک کیلومتر بخشی از فعالیت‌های این اداره در فریدونکنار بوده است.
وی با بیان اینکه آسفالت روستاهای ازباران، بنه‌کنار، طوله‌سرا، حسین آباد، اسلام آباد، شیرمحله، کلاگرسرا و کوچک بیشه‌محله را به طول ۱۳ کیلومتر اجرایی شده است، تصریح کرد: احداث دوربرگردان دریاکنار در محور فریدونکنار و بابلسر، بهره‌برداری از ساختمان فرمانداری و بخشداری دهفری و عقد قرارداد و آغاز عملیات احداث ساختمان اداره ثبت احوال فریدونکنار نیز از سوی این اداره صورت گرفت.
رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار افزود: عقد قرارداد و آغاز عملیات احداث ساختمان اداره ارشاد، بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر تفاهم‌نامه سه جانبه شهید بصیر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تخریب و جمع‌آوری تابلوها و ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها و قلع و قمع املاک تصرفی دولتی بخشی دیگر از عملکرد این اداره بوده است.
داداش در پایان گفت: خط‌کشی محور فریدونکنار به آمل به طول ۱۲ کیلومتر در ۲ مسیر با اعتباری به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان هزینه زیرسازی نیز صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا