در رقابت‌های چهارجانبه فوتبال جوانان در فریدونکنار؛

دانش فریدونکنار فینالیست شد/ صبای قم رقیب دانش در فینال

بصیر، از سری رقابت‌های چهارجانبه فوتبال جوانان یادبود مهندس مرحوم مجدآرا، سردار شهید محسن اسحاقی و شادروان مهرداد نصیری به میزبانی تیم فوتبال دانش فریدونکنار، تیم میزبان به همراه صبای قم به دیدا نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

در دیدار نخست این روز که از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آغاز شد صبای قم با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم خونه به خونه مازندران گذشت و به دیدار پایانی رسید.

همچنین در دیدار پایانی روز نخست، دانش فریدونکنار در خانه و با حمایت تماشاگران خود با ۲ گل برابر پرسپولیس مشهد به برتری دست یافت و به فینال رسید.

دانشی‌ها که در این دیدار ۶ موقعیت صد در صد گل را از دست داد و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت در حالی فردا به مصاف صبای قم می‌رود که در فصل گذشته لیگ دسته اول کشور در دو دیدار رفت و برگشت این تیم را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش بصیرنیوز، دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها بین تیم‌های خونه به خونه مازندران و پرسپولیس مشهد فردا در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و دانش فریدونکنار در فینال از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف صبای قم می‌رود.

گفتنی است علی امیری، علیرضا مرزبان و حنیف عمران‌زاده مهمانان ویژه روز پایانی رقابت‌های چهارجانبه فوتبال جوانان یادبود مهندس مرحوم مجدآرا، سردار شهید محسن اسحاقی و شادروان مهرداد نصیری هستند.

لازم به ذکر است تیم فوتبال جوانان دانش فریدونکنار خود را به منظور حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آماده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا