شهری که تنها یک نفر جمعیت دارد!+عکس

بصیر،

«مونووی» یک دهکده در نبراسکا در ایالات متحده است که تنها یک زن ۷۷ ساله به نام «السی ایلر» در آن ساکن است. او کتابخانه شهر را اداره می کند که یک ساختمان کوچک با ۵۰۰۰ کتاب است که از همسرش که زندگی خود را به کتاب اختصاص داده بود، باقی مانده است. السی هم چنین شهردار مونووی نیز هست.

سال های اوج مونووی در سال های ۱۹۳۰ بود که ۱۳۰ نفر جمعیت داشت. مونووی مثل بسیاری از جوامع کوچک دیگر جمعیت جوان خود را که برای کار و پیشرفت به شهر می روند، از دست داد. در سرشماری سال ۲۰۰۰ این شهر دو نفر جمعیت داشت، یک زن و شوهر به نام های رودی و السی ایلر. آقای ایلر در سال ۲۰۰۴ فوت کرد و همسرش السی را به عنوان تنها ساکن باقی مانده این شهر تنها گذاشت.
زندگی السی به عنوان شهردار و تنها ساکن شهر سورئال به نظر می رسد. او سالی یک بار مالیات خودش را افزایش می دهد تا بتواند از چهار چراغ خیابان و برخی امکانات اولیه دیگر نگهداری کند. او تنها کسب و کار باقی مانده شهر را هم اداره می کند و در تنها خانه قابل سکونت شهر زندگی می کند. او خودش را به عنوان شهردار انتخاب می کند. مشتریان او از بزرگراه نزدیک شهر یا شهرهای اطراف می آیند.
این شهر یک نمونه افراطی از آن چیزیست که در سراسر آمریکای مرکزی اتفاق افتاده است. کاهش جمعیت حومه شهر در ۵۰ سال اخیر بزرگتری مهاجرت تاریخ امریکا نام گرفته است.
 شهری که تنها یک نفر جمعیت دارد!
شهری که تنها یک نفر جمعیت دارد!
شهری که تنها یک نفر جمعیت دارد!
شهری که تنها یک نفر جمعیت دارد!
شهری که تنها یک نفر جمعیت دارد!
کد مطلب: ۲۲۵۶۶۴
مرجع : برترین ها


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا