ادعای عجیب برای به حاشیه راندن حماسه اربعین/

ایران می‌خواهد قبله اش را از مکه به عراق تغییر دهد!

بصیر، ایران طبق عادت همیشگی اش در حرف چیزی میگوید و در عمل عکس آن را انجام می دهد. ایران همیشه افراطی بوده و زیاده روی می کند.

رهبر ایران نیز فتوایی بر جواز حج در مرقد ها و مقامات مقدسه( حرم ائمه و امام زادگان) صادر کرده است.”

شاید شنیدن جملات و ادعای های بالا برای ایرانیان بیشتر شبیه طنز باشد اما جالب است بدانید خبرگزاری الأهرام مصر در حرکتی هماهنگ و تکراری با برخی رسانه های عربی، با طرح مسائل بالا مدعی شد ایران نماد افراط گرایی و انحراف در منطقه است

درحالی که بیش از دو سال است مناطق مسکونی یمن مورد هدف جنگنده های سعودی قرارگرفته و عربستان با حمایت خود از داعش باعث کشته و آواره شدن میلیون ها انسان شده است ، اما این ایران است که به افراط گرایی در منطقه محکوم می شود؛ آن هم بر اساس دروغ پردازی مضحک رسانه ها مبنی بر انتقال قبله از مکه به کربلا و فتوای برگزاری حج در امام زادگان و بقعات متبرکه!

فتوایی که در هیچ کتاب و منبع شیعی یافت نشده و از اساس کذب محض است.

این خبرگزاری ها با طرح مسأله اربعین و اعزام ۲ میلیون ایرانی به کربلا موضوع را نه فقط مذهبی بلکه اقتصادی جلوه می دهند و ادعا می کنند که مراجع شیعه با منفعت اقتصادی فتوا بر حضور در اربعین صادر کرده اند!  حال آنکه همه بهتر می دانند در ایام اربعین همه خدمات به زائران، رایگان انجام می‌شود و مساله اربعین مساله جدیدی نیست که از جهت منافع اقتصادی طرح شود

در ادامه نیز علت محرومیت ایرانی ها از حج، کوتاهی حکومت ایران دانسته می شود! در حالی که کارشکنی عربستان و وهابیت عامل محرومیت ایران از این فریضه الهی شد.

اما علت این دروغ پردازی ها و جنجال های رسانه ای در کشور های عربی چیست؟

تا چند سال قبل ، فریضه حج نماد عظمت اسلام و یک پارچگی مسلمانان بود اما چند سالی است که سیل عظیم اربعین حسینی آن هم با جمعیتی بالغ بر بیش از ۲۰ میلیون نفر نه تنها بزرگترین اجتماع در اسلام بلکه بزرگترین اجتماع انسان ها در جهان می باشد.

این رویداد عظیم مذهبی سالیانی است که با سانسور شدید خبری در غرب و کشورهایی مثل مصر و عربستان و… همراه است

اما اکنون پس از آن همه سرپوش گذاری نوبت به تخریب این مراسم رسیده است؛ آن هم با ادعای اینکه شیعه با برگزاری این مراسم دیگر تمایلی به شرکت در حج ندارد!

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا