مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح کرد

بی‌دقتی در آموزش و فرهنگ دو موضوعی است که ادبیات کشور را تهدید می‌کند/لزوم تولیدمحتوا، تدریس و مدیریت مناسب در ادبیات کشور

بصیر، احد جاودانی در همایش استانی شعر و ادب پارسی که در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: وقتی از فریدونکنار نام برده می‌شود نمی‌توان از ایثار و گذشت بزرگان این خطه یاد نکرد.
وی خاطرنشان کرد: از شعرا و نویسندگان فریدونکناری اشعار و متن‌های قشنگی را شنیدم که بسیار ستودنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: حوزه آموزش و فرهنگ دو موضوعی است که ادبیات کشور را تهدید می‌کند و لازم است که دقت بیشتری نسبت به این مسائل صورت گیرد.

جاودانی با بیان اینکه در زمینه آموزش آنچنان دقت لازم را نداریم، گفت: توجهی که کشورهای دیگر به ادبیات و تاریخ ادب کشورشان دارند نسبت به کشور ما بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه آنچنان که لازم بود در تولید محتوا موفق عمل نکردیم خاطرنشان کرد: باید تمامی افرادی که تولید محتوا، تدریس و مدیریت می‌کنند به ادبیات کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با انقاد از برخی والدین که برای فرزندان خود نام‌های بیگانه استفاده می‌کنند گفت: با وجود آنکه از پیشینه و ادبیات غنی برخورداریم از نام های فارسی و غیره استفاده نمی‌کنیم و به سمت واژه‌های بیگانه می‌رویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا