فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح طی هفته دفاع مقدس در فریدونکنار

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس فریدونکنار در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: همواره روحانیت و هیئت‌های مذهبی در در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور پررنگی داشته‌اند و امیدواریم در این برنامه نیز اینچنین باشد.
فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در مساجد و روزهای دفاع مقدس، تبلیغات مناسبی با محوریت عناوین روزشمار این هفته صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار می‌شود.
باقرزاده با بیان اینکه برنامه روز شکوفه‌ها برای کلاس اولی‌ها با محوریت دفاع مقدس در مدارس برگزار می‌شود، گفت: قرار شد تا زنگ پایداری در مدارس فریدونکنار با حضور مسئولان شهرستانی با محوریت هفته دفاع مقدس به صدا درآید.
وی با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی نیز در فریدونکنار برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این هفته غبارروبی از مزار شهدا و عطرافشانی گلزار شهدای مسجد سجاد در کنار دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا انجام شود.
فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه شب شعر خاطره با محوریت دفاع مقدس در فریدونکنار برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا