ترامپ و کلینتون:

انفجار منهتن نیویورک بمب‌گذاری بوده است/ پلیس آمریکا در حال بررسی تروریستی بودن حادثه

بصیر، دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حادثه انفجار در منهتن نیویورک که به زخمی شدن ۲۹ تن انجامیده است را بمب گذاری خواندند. این در حالی است که مقامات اظهار داشته اند که هنوز برای تشخیص عامل انفجار زود است.

بیرینس اینسایدر با اشاره به این موضوع نوشت: ترامپ در کمپین انتخاباتی خود در ایالت کلورادو در این رابطه اظهار داشت که دلیل این انفجار به حتم بمب گذاری بوده است و ما باید در مقابل این اقدامات محکم بایستیم.

بیل دی بالسیو، شهردار نیویورک نیز این انفجار را عمدی خواند، اما اظهار داشت که هنوز ارتباطی با تروریستی بودن این اقدام پیدا نشده است.

کلینتون در مصاحبه با رسانه ها در مورد حوادث اخیر در نیویورک و نیوجرسی را بمب گذاری خواند. رسانه های آمریکایی به تازگی اظهار داشتند که بمبی لوله ای را در نزدیکی یک شهر ساحی در نیوجرسی کشف کرده اند.

بیرینس اینسایدر افزود: اما زمانی که خبرنگاران به نقل از ترامپ اعلام داشتند که حادثه منهتن بمب گذاری بوده است، کلینتون رویکرد خود را عوض کرد و اظهار داشت که باید حقایق را در این گونه حوادث کشف کرد. به نظر من عاقلانه است که در ابتدا اطلاعات کسب کنیم و سپس تصمیم بگیریم.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا