رئیس هیئت والیبال فریدونکنار مطرح کرد:

به دنبال حضور در رقابت‌های زیرگروه کشور هستیم/ نداشتن سالن اختصاصی بزرگترین مشکل هیئت والیبال فریدونکنار

بصیر، حمید ساروی در جلسه دیدار اعضای هیئت والیبال این شهرستان با فرماندار فریدونکنار، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در رده پایه به صورت حرفه‌ای ورود پیدا کردیم و به دنبال آن هستیم تا با ورود به مدارس این نوجوانان و جوانان را استعدادیابی کنیم.

وی تصریح کرد: سعی کردیم با افزایش امکانات در این رشته از ورزشکاران این هیئت پشتیبانی کنیم و به همین دلیل اقدام به برگزاری مسابقات مختلف در مناسبت‌های متفاوت کردیم.

رئیس هیئت والیبال فریدونکنار از احداث زمین والیبال روباز در پشت زمین فوتبال شماره ۲ فریدونکنار خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا سالن بدنسازی و خوابگاه را نیز برای استفاده از ورزشکاران این رشته احداث کنیم.

ساروی با تشکر از تمامی مسئولان این شهرستان، با اشاره به اینکه به دنبال تحقق فکرهای بزرگ هستیم، گفت: به دنبال آن هستیم تا در رقابت‌های زیرگروه کشور ورود پیدا کنیم و این نیاز به همکاری تمامی مسئولان دارد.

وی نداشتن خانه والیبال، را مهم‌ترین مشکل این ورزش در فریدونکنار دانست و اذعان کرد: هنرجویان والیبال این شهرستان فقط به یک خانه والیبال نیازمندند تا استعدادهای آنها را شکوفا و به بهترین نحو استفاده کنیم.

رئیس هیئت والیبال فریدونکنار افزود: سالن اختصاصی برای والیبال می‌تواند علاوه بر معرفی استعدادها، حضور مسئولان ارشد استان و کشور را به فریدونکنار تقویت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا