مسئول مرکز آموزشی کانون زبان ایران در فریدونکنار؛

آمادگی کانون زبان فریدونکنار برای تعامل با ادارات فریدونکنار/ حضور ۷۰۰ زبان‌آموز در کانون زبان ایران فریدونکنار

بصیرنیوز، عباس ایزدی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در راستای هویت بخشی و معرفی جایگاه دولتی کانون زبان ایران به ادارات ونهادهای سطح شهرستان فریدونکنار، جلسه‌ای با حضور معاون فرماندار و بخشدار دهفری در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد که در آن ابعاد آموزشی و خدماتی کانون زبان ایران و جایگاه رسمی ودولتی آن را تبیین کردیم.

وی تصریح کرد: در این جلسه این مرکز آموزشی اعلام آمادگی خود را برای برگزاری کلاس‌های آموزش زبان برای ادارات سطح شهرستان اعلام کرد و به وسیله نامه‌ای از سوی فرمانداری این امر به ادارات اعلام شد.

مسئول مرکز آموزشی کانون زبان ایران در فریدونکنار با بیان اینکه رشد و توسعه هر جامعه در گرو تعلیم و تربیت و آموزش صحیح  است، خاطرنشان کرد: کانون زبان ایران از سال ۹۰ در شهرستان فریدونکنار با بیش از ۲۰۰ زبان آموز کار خود را به صورت تخصصی در حوزه آموزش زبان انگلیسی آغاز کرد.

ایزدی‌فر با اشاره به اینکه کانون زبان ایران با بیش از ۷۰۰ زبان آموز در حال حاضر در حال فعالیت است، افزود: کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش و یک موسسه ۱۰۰ درصد دولتی است که بسیاری از روسای ادارات شهرستان بر این مسئله واقف نبوده و این مجموعه را خصوصی می‌دانند.

وی گفت: این مجموعه در نظر دارد در راستای افزایش توانایی عموم در امر یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت سطح علمی و آموزشی ادارات شهرستان برای برگزاری کلاس همکاری و اقدام کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا