نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

نقش محوری رهبری در بیداری جهان اسلام و مبارزه با استکبار/ این حرف کودکانه‌ای است که بگوئیم در کشور نیازی به نیروی مسلح نیست

بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در جمع بسیجیان فریدونکناری در سپاه این شهرستان، اظهار کرد: امروز هر چه داریم با ایثار و از خودگذشتگی شهدا و حماسه‌سازان دفاع مقدس است و برای حفاظت از یافته‌های امام و شهدا همانند کوه استوار باشیم و برای کشوری مقتدر و توانمند باید از یافته‌های  دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با مروری به شرایط منطقه‌ای و بین المللی و نگاهی به توطئه دشمن پس از جنگ اما شرایط حال حاضر باید مورد تحلیل قرار گیرد تا بدانیم کجای کاریم و چه باید انجام دهیم، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی برای اینکه اقدام استکباری خود را انجام دهد توطئه‌ای علیه مسلمانان به راه انداخت که در این توطئه ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی در کشورهای اسلامی را برنامه‌ریزی کرد و در این زمینه طالبان، داعشی‌ها و القاعده را پرورش داد تا بتوانند با این توطئه کشورهای اسلامی را درگیر جنگ‌های داخلی کند تا از این اقدام بهره‌برداری انجام دهد.

نانواکناری تصریح کرد: تنها کشور و رهبری که توانست بر توطئه دشمن با روشنگری در مقابلش بأیستد ایران است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به امروز اگر عراق، سوریه، افغانستان و یمن را مورد بررسی قرار دهید می‌توانید سقوط در آن کشورها را شاهد باشید، گفت: نقش محوری رهبری را می‌توان در بیداری جهان اسلام و مقابله استکبار و توطئه دشمن به درستی مشاهده کرد.

نانواکناری افزود: در این سال‌ها ایران همچون کوه با کمترین امکانات در مقابل بیشترین امکانات دشمن ایستادگی کرد.

وی به کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و حرف‌هایی می‌زنند که دشمن را خوشحال می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان باید مراقب حرف‌هایشان باشند که دشمن شاد نشود.

نانواکناری یادآور شد: باید به تاریخ بنگریم که آمریکا در طول بعد از جنگ جهانی دوم چگونه وارد شد و عزت و اقتدار امت اسلامی را چپاول کردند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار هر کشور به نیروی نظامی بالنده هر کشور است که بتواند در مقابله با هر توطئه‌ای بایستد، گفت: این حرف کودکانه‌ای است که بگوییم در کشور نیازی به نیروی مسلح نیست و اگر نیروی مسلح در کشورمان تضعیف شود هجمه همه دشمنان برایمان کافی است.

نانواکناری با اشاره به مقاومت‌سازی در کشور، تصریح کرد: اگر بخواهیم در شرایط فعلی همانند گذشته مقتدر بمانیم باید مقاومت‌سازی کنیم به طوری که رهبری با توجه به مشکلات اقتصاد در کشور، اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد.

وی افزود: در بحث دفاع هم باید دفاع مقاومتی ایجاد شود تا ما در برابر توطئه‌های دیگر دشمن تاثیر نپذیریم.

نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصاد مقاومتی برد بیشتر دارد، گفت: اگر می‌خواهیم کشوری مقتدر داشته باشیم باید مقاومت‌سازی ایجاد شود تا کشورمان برای همه کشورهای اسلامی مدیریتی ایجاد کند تا همگان از آن استفاده کنند که این موضوع را می توان در هشت سال دفاع مقدس جستجو کرد.

این مسئول تصریح کرد: باید با تفکر و مدیریت جهادی با هم در کنار هم برای پیشرفت قدم بردارند در این حالت روحیه انقلابی هم حاکم می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا