سرپرست فرمانداری فریدونکنار

شایسته‌ترین افراد جامعه فرهنگیان هستند/دانش‌آموزان باید در پی عدالت و ظلم‌ستیزی باشند

بصیر، حسین منفردی در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید نجات بخش فریدونکنار در آئین بازگشایی، اظهار کرد: آغاز سرشماری نفوس و مسکن همزمان با نواختن زنگ مدرسه آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه سرشماری در جامعه بسیار مهم است، تصریح کرد: با انجام سرشماری دقیق، برنامه‌ریزی مناسبی برای پیشبرد اهداف مختلف در کشور به ویژه مباحث علمی و تربیتی صورت می‌گیرد که این امر موضوع سرشماری را بااهمیت‌تر جلوه می‌دهد.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه امروز جنگ علم، دانش و دیپلماسی است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان گذشته با حضور در جبهه‌های جنگ درس انسانیت و آزادگی دادند و شما باید در پی عدالت و و ظلم‌ستیزی باشید.
منفردی تاکید کرد: به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهیم که به حقوق این ملت تعدی داشته باشند و اگر اقدام به چنین کاری کنند ضربه سختی می‌خورند.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل توسعه جامعه فرهنگیان هستند، اظهار کرد: صفات الهی باید از سوی فرهنگیان در انسان‌ها به فعل برسد چرا که شایسته‌ترین افراد جامعه فرهنگیان هستند و لازم است سخت‌ترین گزینش در حوزه فرهنگیان باشد.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: بسیاری از دلایل اینکه مشکلات امروز جامعه به سختی برطرف می‌شود قرار نداشتن فرهنگیان در جایگاه اصلی خود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا