هم‌زمان با روز جهانی گردشگری:

زنگ گردشگری در فریدونکنار به صدا درآمد+عکس

بصیر، حسین منفردی در آئین به صدا درآمدن نمادین زنگ گردشگری با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با اشاره به شروع اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: لازم است که تمامی دانش آموزان و فرهنگیان خانواده‌ها و اطرافیان خود را به اجرای اینترنتی سرشماری تشویق کنند.
وی خاطرنشان کرد: سرشماری موجب برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر برای مباحث کلان در کشور است .
فرماندار فریدونکنار گردشگری را دارای ابعاد مختلفی دانست و تصریح کرد: گردشگری شامل زمان، مکان و هدف است که مدت زمان سفر و مکان گردشگری حائز اهمیت است اما هدف گردشگری از آن مهم‌تر است چراکه می تواند علمی، ورزشی، طبیعت‌گردی و غیره باشد.

منفردی با اشاره به اهمیت اکوتوریسم درصنعت گردشگری گفت: اکوتوریسم برای کره‌ی زمین بسیار با اهمیت است و از همه‌ی شما که به عنوان سفیران گردشگری هستید می‌خواهم تا با احترام به محیط زیست آن را برای آیندگان نیز باقی بگذاریم.
در ابتدای این مراسم سید عظیم‌ اسماعیل‌زاده طی سخنانی با اشاره به عملکرد خوب آموزش و پرورش فریدونکنار در بحث اسکان تابستانی اظهار کرد: در زمینه‌ی گردشگری شهرستان خواستار تغییر نگاه جامعه به گردشگری از یک صنعت به یک هنر- صنعت است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: این هنر- صنعت باید به‌عنوان یک رشته‌ی تحصیلی در هنرستان‌ها تدریس و فرهنگ آن در بین دانش آموزان نهادینه گردد.
اسماعیل‌زاده تصریح کرد: با وجود اکوتورسیم مناسب در این شهرستان از جمله دریا، آب و هوای مناسب، ماهی، پرندگان مهاجر، جنگل و جلگه های کشاورزی ، پتانسیل بالایی برای جذب توریست وجود دارد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با ارائه راهکارهای مفید توسط مسئولان و با آموزش شهروندان ، محیطی آرام و سالم در جذب توریسم در این شهرستان ایجاد می‌شود.

photo_2016-09-27_20-44-50

photo_2016-09-27_20-44-57

photo_2016-09-27_20-45-02

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا