در رقابت‌های نونهالان کشتی استان مازندران؛

تیم کشتی بسیج فریدونکنار مقام سوم را به دست آورد

بصیر، تیم کشتی بسیج فریدونکنار با ۴۵ امتیاز مقام سوم تیمی استان مازندران را در گروه سنی نونهالان از بین ۲۵ تیم حاضر در این مسابقه را به‌دست آورد.
سینا رشیدی در وزن ۳۵ کیلوگرم با ۴ پیروزی متوالی مقام نخست استان مازندران را به‌دست آورد و میلاد ولی‌زاده توانست مقام سوم استان را در وزن ۳۰ کیلوگرم به‌دست آورد

به گزارش بصیرنیوز، امیر حسین عابدی‌فر مقام سوم استان را به‌دست آورد و محمدرضا رضایی کشتی‌گیر خردسال که در نونهالان در وزن ۳۲ شرکت کرد با توجه به اینکه می‌توانست سوم استان شود با بدشانسی مقام پنجم استان را به‌دست آورد.
این دوره از مسابقات که در سالن رضا یزدانی جویبار بر گزار شد به گفته‌ی شاهدان عینی در سطح بالایی برگزار شد و تمامی قهرمانان استان و کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند و کشتی‌ها تا ساعت ۲۱:۳۰ شب ادامه داشت و در پایان تیم قائمشهر با ۵۹ امتیاز به عنوان تیم نخست، تیم بابل با ۴۹ امتیاز دوم و تیم فریدونکنار با ۲ وزن کمتر مقام سوم تیمی را به‌دست اورد.
گفتنی است که در این دوره از مسابقات و از سوی هیئت کشتی استان مازندران، سلمان قادری و سپاه استان مازندران از کشتی‌گیر خوب فریدونکناری ابوالفضل خطیبی تقدیر به‌عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا