سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

کسی حق ندارد حرمت شهدا و بسیج را زیر پا بگذارد

بصیر، حسین منفردی در همایش پیاده روی خانوادگی بخش دهفری شهرستان فریدونکنار با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم که تمامی مردم راه شهدا را ادامه دهند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری که فرمود “ورزش برای جوانان لازم و برای میانسالان واجب است” خاطرنشان کرد: ورزش موجب سلامت جسم و شادابی روح است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در این شهرستان برگزار شد تصریح کرد: با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی یاد و خاطره شهدای ناجا را هم گرامی می‌داریم و از پرسنل نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم که در همه زمینه‌ها حضور دارند.
منفردی گفت: در شب‌های ماه محرم که تمامی مردم از منازل خود خارج می‌شوند و به عزاداری می‌پردازند، دلیرمردان نیروی انتظامی باید نظم و انضباط و امنیت را برای شهر و روستاها فراهم کنند تا مردم بدون دغدغه در این مراسم‌ها حضور پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: از همه اقشار جامعه می‌خواهیم که از هر گونه همکاری خود با نیروی انتظامی دریغ نکنند تا همه نیروهای این مجموعه بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تقدیر از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران گفت: لازم است که خبرنگاران در انعکاس اخبار دقت کنند چراکه هر سخنی دارای بار حقوقی است.
منفردی تصریح کرد: بنده از روزهای نخست که خدمت شهروندان فریدونکناری رسیدم هدفم برقرای انسجام و نشاط و همدلی بود تا بتوانیم از ظرفیت‌های مردم این شهرستان برای تحقق توسعه استفاده کنیم.
وی همچنین با اشاره به اظهارات روزهای گذشته خود که موجب واکنش‌های زیادی از سوی بسیجیان شهرستان فریدونکنار شد، خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست دو مقوله علم سیاسی و نظام سیاسی وجود دارد که در علم سیاسی همه جامعه و اندیشمندان مشترک هستند و آنچه که سیاست را متفاوت می‌کند نظام سیاسی است که در این حالت، نظام سیاست تعیین می‌کند که جامعه در چه مسیری حرکت کند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: در زمینه سیاسی فهم و شعور سیاسی با فعالیت بسیجی بسیار متفاوت است و کار سیاسی کار حزبی است که هیچ نهادی حق ندارد در فعالیت‌های سیاسی شرکت کند و جایگاه بسیج بالاتر از آن است که در خدمت حذب باشد.
منفردی با ارائه طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا هیچ فزمانده‌ای می‌تواند با عنوان بسیج از یک کاندیدا حمایت کند؟ گفت: نه قانون، نه امام و نه رهبری اجازه می‌دهد که بسیجیان این کار را انجام دهند چراکه بسیج باید در اختیار و خدمت نظام باشد و باید در اقتدار نظام شرکت کند.
وی با اشاره به سخنان امام افزود: امام می‌فرماید “سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح نباید وارد سیاست شوند و نیروهای مسلح و سپاه نباید در هیچ بازی سیاسی شرکت کنند.”

منفردی اظهار کرد: اگر کسی فهم و شعور سیاسی نداشته باشد مورد ابزار دست سوءاستفاده‌گران قرار می‌گیرد و هر بسیجی باید از اخلاق سیاسی برخوردار باشد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: هر جامعه و روستای که بسیج در آن است باید موجب امنیت و اخلاق و رفتار اجتماعی باشند و رهبری فرمودند که “بسیجی احساسی نیست بلکه با بصیرت است”.

منفردی تصریح کرد: حرمت شهدا و بسیج به گونه‌ای است که هیچ کس حق ندارد این حرمت را زیر پا ببرد.
وی گفت: از روز نخست که فرمانداری این شهرستان را برعهده گرفتم تصمیم بر آن شد که حرمت شهدا حفظ و یادواره‌ها به نحو درست برگزار شود و این یادواره‌ها وارد بازی سیاسی نشود.
سپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: بنده با فرمانده‌هان بسیجی جلسه برگزار کردم تا آنان در مسائل اجتماعی حضور یابند و فرماندار را برای حل معضلات جامعه حمایت کنند و در دولت تدبیر و امید برای کمیته شهرستانی اعتباری برای بسیج تخصیص دادم در حالی که در گذشته چنین نبود.
منفردی همچنین درباره ثبت‌نام نفوس و مسکن به روش اینترنتی، گفت: در سرشماری به روش اینترنتی، شهرستان فریدونکنار در شرایط مناسبی نیست و در میان شهرستان‌ها رتبه بیست و یکم را داریم و از همه خانواده‌ها درخواست می‌شود تا به روش اینترنتی در جاهای مختلف ثبت‌نام کنند و پایگاه‌های بسیج که اینترنت دارند از مردم ثبت‌نام کنند که دقیق‌تر این کار انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا