بیانیه مجمع عالی بسیج فریدونکنار در پاسخ به سخنان سرپرست فرمانداری این شهرستان؛

بداندیشی یا خدمت‌طلبی/ بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها

بصیر، مجمع عالی بسیجیان فریدونکنار در واکنش به سخنان دو روز گذشته سرپرست فرمانداری این شهرستان نسبت به حضور بسیج در عرصه‌های سیاسی، بیانیه‌ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سخنی نو و دور از انتظار و غم بار آن هم از لسان نماینده عالی دولت در خطه مبارک
به راستی نمی‌شد حتی تصور خطور چنین ادبیاتی در مورد واژه مقدس بسیج و بسیجیان را در ذهن داشت آن هم در دیاری که روح ایثار و شهادت و مجاهدت‌ و حرکت‌آفرینی آن سبک‌بالان و در راس‌شان سردار شهید حاج حسین بصیر که فضای منطقه و ایران اسلامی را عطرآگین کرده است دنباله خط مردانگی و غیرت، ایستادگی و مقاومت و پاسداری از حریم ولایت و امنیت در چهره بسیجیان نورافشانی می‌کند، به چه جرات و انصافی می‌شود حضور و وجود بسیجیان را در عرصه‌ها عامل خرابی و عقب‌افتادگی تلقی نمود.
مدعیان خدمت به مردم و نظام مگر نشنیدند که امام عزیز(ره) فرمودند اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد، می‌دانیم که می‌دانید ولی اگر نمی‌دانید بدانید که عرصه حضور بسیج نیاز و مصالح کشور است، وجود نظام از بسیج است، انقلاب اسلامی بهترین ثمره وجود بسیج است.
به فرمایش رهبری معظم بسیج همراه با انقلاب و همگام با تحولات و رخدادهای انقلاب است، اگر بسیجیان نبودند امروز نه تنها چیزی به نام انقلاب اسلامی بلکه چیزی به نام کشور مستقل ایران وجود نداشت، بدان که برای اهمیت بسیج و شناخت تاثیر و قداست این نیروی لایزال الهی قرآن کریم آن را شجره طیبه نامیده، ثمربخش و اثرگذار «توتی اکلها کل حین» در همه زمان‌ و مکان ثمره می‌دهد و به فرموده سرور بسیجیان مولا علی (ع) « انتم الانصار علی الحق والاخوان فی الدین و الجنن یوم الباس و البطانه دون الناس» خطاب شدند یعنی یاوران واقعی دین و حقیقت، برادران واقعی ولایت، مجاهدان روزگار سخت و مصیبت، جان بر کفان عرصه ایثار و شهادت.
در هر مجموعه‌ای که افراد آن عضو بسیج هستند از جهت خدمت به انقلاب نسبت به دیگران برتر و مقدم‌ترند زیرا هرگاه خطری نظام را تهدید کند سینه بسیجی سپر انقلاب خواهد بود.
بدانید که رهبری معظم فرمودند «بسیجیان جوان، گل‌های بستان انقلاب، نیروی حیات بخش انقلاب و مایه امید و دلگرمی ملت و رهبری انقلابند»، «بسیج یک جریان حزبی نیست، بلکه یک تفکر و فرهنگ است» هر کس با بسیج زاویه پیدا کند دشمن نظام است، نقشی که بسیج و تفکر بسیجی می‌تواند در حفظ و تداوم و بالندگی انقلاب و فرهنگ داشته باشد بر کسی پوشیده نیست.
دشمنی و تضعیف بسیج دلیل متقن بر اصالت و صحت حرکت بسیج و اثر بخشی آن در مسیر ماموریت‌های محوله است و باعث شده تا خاری در چشم دشمنان اسلام و بداندیشان نظام باشد.
برآن باوریم که نهاد مقدس بسیج فراگیر «اصلها ثابت و فرعها فی‌السما» همه اقشار و مجموعه نظام را شامل می‌شود، خروج از این دایره دینی و تلقی بد از وجود بسیج و تاثیرات آن در ادارات، سازمان‌ها نهادها، اقشار و جوامع انسانی قهر خدا و حافظان و دل باختگان انقلاب اسلامی ما را در پی خواهد داشت.
مخلص کلام: با مشایعت از نسخه قرآن کریم «فذکر لست علیهم بمصیطر، فذکر فان ذکرا تنفع المومنین» یادآور می‌شویم برای گریز از این خطای بزرگ و جبران کلام سنگین و ملال‌آور، چاره‌ای جز بازپس گیری سخن و طلب بخشش از خدای سبحان و قاطبه عظیم ایثارگران و بسیجیان نیست.
«اللهم وفقنا لما تحب و ترضی»
مجمع عالی بسیج شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا