نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران؛

جنگ با نظام استکبار تا قیام قیامت ادامه دارد/ برخی‌ها مذهبشان اسلام اما ریاکارانه و منفعت‌طلبانه است

بصیرنیوز، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در جمع بسیجیان فریدونکنار در مسجد جامع این شهرستان، اظهار کرد:  از حضرت آدم جنگ حق و باطل آغاز شد و نیز در زمان حال هم اتفاق می‌افتد و تا قیام قیامت ادامه دارد و در برخی زمان‌ها این جنگ‌ها با شدت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی به پرچم‌داری مردم ایران این جنگ حق و باطل شدت یافت، تصریح کرد: با انقلاب اسلامی که امام طرف حق را گرفت جنگ حق و باطل افزایش یافت که منجر به جنگ تحمیلی شد و امام فرمود جنگ ما جنگ حق و باطل است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه مومنان برای خدا می‌جنگند و کفار برای طاقوت جنگ می‌کنند، افزود: نکته‌ای که باید توجه کنند از زمان آدم تا کنون همه مردم دنیا یا در جبهه حق و یا باطل هستند و برخی‌ها می‌گویند ما بی‌تفاوت هستیم.

غلامی گفت: بی‌تفاوتی یا حق است یا باطل و ایران به برکت انقلاب اسلامی در جبهه حق بود و در دفاع از باطل شهدا به عنوان پرچم‌دار جبهه حق خون خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد، افزود:هیچ وقت دشمان خیر کسی را نمی‌خواهند و حتی از خیر رسیدن به شما خوشحال نمی‌شوند و آنان می‌خواهند ما را فریب دهند و حتی در قرآن آمده که دشمن خیر طرف مقابل خود را نمی‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران یادآور شد: نخستین وظیفه در این جبهه، دشمن شناسی و سپس شناخت بهتر عملیات دشمن است و ارتباط خود را با دشمن بشناسیم.

وی تصریح کرد: آیا اختلافمان با دشمن بر سر انرژی هسته‌ای است، در حال حاضر هسته‌ای داریم آیا در گذشته و زمان انقلاب هسته‌ای در اختیارمان بود.

غلامی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه‌های اعتقادی و هم سیاسی با ما اختلاف دارد، گفت: ما معتقد به خدا محوری هستیم و گفتمانمان علوی و شهادت است بنابراین باید برای دشمن حق و برای یاور مقلوب باشیم.

وی با گریزی به تعبر امام که فرمود تمامی گرفتاری‌هایمان از آمریکا است، یادآور شد: بر اساس گفته‌های امامانمان نمی‌توانیم با دشمن کنار بیاییم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: محور عملیاتمان جنگ حق و باطل است جایی را که دشمن مورد هدف خود قرار داد اسلام ناب محمدی است چرا که برخی مذهبشان اسلام اما اسلامشان ریاکارانه و منفعت طلبانه است.

غلامی افزود: دشمنان می‌خواهند از روحانی، مداح، عزاداری و مسجدمان سکولار تربیت کنند و مسجدی با عنوان سکولار ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه مداحان باید واقعه کربلا و فلسفه آن را بازگو کنند و فقط به مداحی نپردازند، تأکید کرد: باید از افرادی برای مداحی استفاده شود که طرفدار حق باشد و در برابر جامعه و مشکلات آن بی‌تفاوت نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: در هنگام محرم و عاشورا باید گروه حق و باطل مشخص و دشمنان معرفی شوند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به باطل امضا دادند و می‌گویند ما با آنان گفت‌وگو کردیم، گفت: باید دشمن‌شناسی را مدنظر قرار دهیم و بدانیم که دشمن کدام نقطه را مدنظر قرار داد و باید بدانیم که دشمن به ولایت فقیه بیشتر توجه دارد.

غلامی در پایان گفت: امیدواریم در این دنیا از دعای خیر امام و شهدا و در آخرت از شفاعت آنان بهره‌مند شویم و خداوند همه ما را شهدا دور نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا