بابایان: حتما ایران را می‌بریم

بصیر،ساموئل بابایان سرمربی تیم ملی ازبکستان قبل از نشست خبری دیدار تیمش مقابل ایران، گفت: فردا مقابل یک تیم قوی بازی داریم. ایران صدرنشین آسیا در رده‌بندی فیفا به شمار می‌رود و از لحاظ فیزیکی تیمی قدرتمند است.

بابایان ادامه داد: بر همین اساس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فردا هر سه امتیاز را به دست بیاوریم و مطمئنا بازی جالبی خواهد شد.

وی در مورد آخرین شرایط اودیل احمدوف کاپیتان مصدوم این تیم گفت: وضع اودیل بهتر شده و احتمالا او را در بازی فردا خواهید دید.

سرمربی ازبکستان تاکید کرد: بازی‌ها در هر مرحله سخت‌تر می‌شود و دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد. نباید رقیب را دست کم گرفت و باید با تمام وجود در میدان برای موفقیت تلاش کرد.

بابایان در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای ضد حملات تیم ملی ایران دارد، گفت: تیم ایران را به خوبی می‌شناسیم و برای مقابله با این تیم از آمادگی کامل برخوردار هستیم. ایران بازیکنان خوبی دارد اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی را ببریم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی فردا گفت: این فوتبال است و نمی‌توانیم آن را پیش‌بینی کنیم. نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد که چه تیمی بازی فردا را خواهد برد و به طور قطع خودتان در بازی فردا همه چیز را مشاهده خواهید کرد ولی ما حتما این بازی را باید ببریم./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا