کارشناس ارشد علوم سیاسی:

در زمان اصلاحات روحیه انقلابی در پرتگاه قرار گرفت/ ابعاد برجام همچنان نامشخص است

بصیر، سیدرحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در حالیکه این دولت خود را دولت راستگویان معرفی می‌کند اما تحرکاتی وجود دارد که هیچ نشان از توجه به این شعار وجود ندارد.
وی با بیان اینکه همچنان ابعاد پنهان برجام مشخص نیست، تصریح کرد: موضوع FATF و IPC پس از برجام دو مورد از این پنهان‌کاری‌های دولت تدبیر است.
این کارشناس ارشد علوم سیاسی با اشاره به اینکه دولت بارها فریاد می‌زند که چرا منتقدان نسبت به برخی اقدام‌های آنها مخالفت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که بدترین تهمت‌ها و دروغ‌ها نسبت به دولت قبل از سوی این دولت به ویژه شخص رئیس‌جمهور زده شده است و آنها را نادیده می‌گیرند.
میرزازاده با بیان اینکه در دولت اصلاحات آشکارا به نظام حمله کرد، گفت: متاسفانه در این دولت در مقابل مردم و ولایت چهره خوبی از خود نشان می‌دهند اما در پشت صحنه فعالیت‌های نامشخصی را انجام می‌دهند که نیاز به هوشیاری مردم کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه دولت در زمان اصلاحات روحیه انقلابی را به پرتگاه برده بود، اظهار کرد: با وجود آنکه وقایع عجیبی همانند فتنه کوی دانشگاه، قتل‌های زنجیری و مجلس ششم رقم خورد اما مواضع آنها کاملا مشخص بود اما این دولت در جایگاه دوستی در حال ضربه زدن به نظام است.
این کارشناس ارشد سیاسی با بیان اینکه مسئولان دولتی تصور می‌کنند که مردم ما وقایع را نمی‌فهمند، تصریح کرد: روحانی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در توضیح تدابیر دولت برای حل معضل بیکاری گفت رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری به صراحت اعلام کرد که یکی از اهداف ما در ایجاد رابطه با ایران اشتغال جوانان ایرانی است حال چه شده است که بیکاری در بعضی از استان‌ها این آمار به بیش از ۸۰ درصد رسید.
میرزازاده افزود: نکته جالب اینجا است که بیکاری در کشور فرانسه بسیار بالا است و و نرخ بیکاری در فرانسه به بالاترین حد خود طی ۱۸سال اخیر رسید اما نمی‌دانیم چرا رئیس جمهور کشور از آنها حمایت می‌کند.
وی در پایان با توصیه به دولت مبنی بر شفاف بودن با مردم کشور گفت: مردم کشور آگاه به مسائل هستند و آنهایی که فکر می‌کنند مردم کشور نسبت به جریان‌های اتفاق افتاده بی‌تفاوت هستند نادان و جاهل‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا