جباری: فقط رحمتی به عیادت پورحیدری آمده است

بصیر،

علی جباری در خصوص آخرین وضعیت بیماری دخترش گفت: وضعیت دخترم همانطوری است که بود. او این روزها در کما است و خبر جدیدی هم نداریم. همه چیز دست خداست و هرچه او صلاح بداند همان اتفاق خواهد افتاد. البته خوشبختانه مشکل بیمارستان حل شد و از آنجایی که او بیمه تامین اجتماعی است در بیمارستان میلاد بستری شده است.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال به جز مهدی رحمتی هیچ کس بر بالین منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال حاضر نشده بود، اظهار داشت: این اتفاق خیلی بدی است که البته قبلا هم اتفاق افتاده است. این موضوع به مدیریت باشگاه و کادر فنی برمی‌گردد و سرمربی تیم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کرد که بازیکنان همگی یا در دو گروه به عیادت پورحیدری برود چراکه او برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و وظیفه بازیکنان و کادر فنی است تا به ملاقات او بروند. پورحیدری آدم تازه‌واردی نیست و سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده و افتخار آورده است و حتی مربی همین آقایان کادر فنی هم بوده  اما به هر حال در ایران همیشه همینطور است. همیشه چند نفر برای گرفتن عکس یادگاری و نشان دادن خود به بیمارستان می‌روند. واقعا گریه‌ام می‌گیرد که این اتفاق‌ها را می‌بینم.

جباری ادامه داد: اینکه کسی بعد از این همه افتخارآفرینی روی تخت بیمارستان باشد اما کسی به او سر نزند تاسف‌آور است. یکسری افراد هم فقط برای گرفتن عکس یادگاری به بیمارستان می‌روند. اگر اینها راست می‌گویند به ملاقات بروند اما دوربین عکاسی یا خبرنگار با خود نبرند. الان شرایط طوری شده که بعد از مرگ پیشکسوتان آنها را یک دور در ورزشگاه شهید شیرودی می‌چرخانند و بعد دفن می‌کنند اما آقایان در راس کار برای آنها چه کردند؟ این افراد تا وقتی زنده هستند نیاز به توجه دارند. البته می‌دانم که برخی تا می‌فهمند کسی بیماری‌اش خطرناک است سریع با دوربین بر بالای سر او حاضر می‌شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ادعای علیرضا منصوریان سرمربی این تیم مبنی بر داشتن یک پیشنهاد از یک باشگاه انگلیسی اظهار داشت: من این چیزها را شنیده‌ام اما به هر حال آرزو می‌کنم که بچه‌های ما بتوانند در کشورهای صاحب نام کار کنند. اجازه دهید از گذشته چیزی بگویم. همان زمانی که ما بازی می‌کردیم مجله کیهان ورزشی مدعی شد دو نفر از بازیکنان ما را تیم‌های ترکیه‌ای می‌خواهند اما مجله دنیای ورزش چون با کیهان ورزشی رقابت داشت با این باشگاه ترکیه‌ای مکاتبه کرد و مشخص شد که هیچ پینشهادی در این باره به بازیکنان ایران داده نشده است. شاید الان هم همینطور باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه حضور در لیگ‌های اروپایی به خصوص کشوری مثل انگلیس برای مربیان نیازمند مدارک بالای مربیگری از یوفا است و مربی مثل منصوریان که هنوز در عرصه بین‌المللی موفقیت خوبی به دست نیاورده چطور امکان دارد که از لیگی مثل انگلیس پیشنهادی داشته باشد، تصریح کرد: من هم با شما هم‌عقیده‌ هستم. آنها به دنبال گرفتن مربیانی با رزومه هستند همانطور که ۲۵ سال قبل و زمانی که قرار بود سوکوموروخوف را به استقلال بیاوریم همه رزومه‌اش را زیر و رو کردیم و قطعا تیم‌های انگلیسی خیلی دقیق‌تر از ما کار می‌کنند. البته این اتفاق زمانی شاید رخ بدهد که یک ایرانی ثروتمند در انگلیس یک تیم بگیرد و بخواهد کادر فنی‌اش را به مربیان ایرانی اختصاص دهد مثل همان تیمی که در کشور اسلواکی بود و یک ایرانی این تیم را در اختیار داشت و مرحوم حجازی را به عنوان مربی انتخاب کرده بود./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا