فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز مطرح کرد

روحیه استکبارستیزی ملت ایران، میراث خون امام حسین(ع) است/تاریخ‌سازی مردم فریدونکنار در راهپیمایی روز ۱۳ آبان

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به فرارسیدن دهه استکبارستیزی، اظهار کرد: در تاریخ کشور ایران، آبان ماه از ماه‌هایی است که ملت ایران برای مبارزه با استکبار خون‌های زیادی را داده‌اند که اوج آن در روز ۱۳ آبان سال‌ ۵۷ است که بسیاری از دانش‌آموزان این کشور در پی راهپیمایی بر علیه دخالت‌های آمریکا شهید می‌شوند.
وی با بیان اینکه دستگیری جاسوسان آمریکایی و تسخیر لانه جاسوسی آن‌ها توسط دانشجویان ایرانی انجام شد گفت: جوانان این کشور همیشه در حال دفاع از کیان این مملکت هستند و هیچگاه اجازه دست درازی و دخالت‌های کشورهای دیگر را به این سرزمین نمی‌دهند.
فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: اینکه میبینیم پس از ۳۷ سال از انقلاب اسلامی، ملت ایران همچنان روحیه استکبارستیزی را در خودشان تقویت می‌کنند میراث خون امام حسین(ع)، گفتمان امام خمینی(ره) و همچنین خون‌ شهدای جنگ تحمیلی است.
باقرزاده علت پیروزی و سربلندی ملت ایران در تمامی صحنه‌ها را پیروی از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ملت ایران با پشتوانه ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر اصلی انقلاب که همان مبارزه با استکبار است را تشخیص داده و برای دفاع و ابراز این مسئله در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حاضر می‌شود.
وی با اشاره به آماده شدن گروه‌های مختلف برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان در فریدونکنار، گفت: همزمان با سراسر کشور این راهپیمایی در فریدونکنار برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی گروه‌ها از جمله سپاه، بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی، فرهنگیان و ارگان‌های دولتی در حال تدارک برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند.
فرمانده سپاه فریدونکنار همچنین خاطرنشان کرد: با حضور پرشور مردم در این راهپیمایی به دنبال یک روز تاریخی و به یادماندنی در شهرستان فریدونکنار هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا