قلعه‌نویی عیدی برانکو را پس فرستاد

بصیرنیوز، تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به تساوی یک – یک انجامید.

برای تراکتورسازی، مهدی شریفی در دقیقه ۱۵ و برای تیم گسترش فولاد رضا خالقی‌فر در دقیقه ۵۵ گلزنی کردند.

در روزی که پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست داده بود، تراکتورسازان باز هم فرصت‌سوزی کردند و فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست دادند. شاگردان قلعه‌نویی با این تساوی خانگی،‌ ۴۷ امتیازی شدند و فاصله‌شان با صدر جدول به عدد ۹ رسید.

احمد صالحی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به محمد ایران‌پوریان و محمد نوری از تیم تراکتورسازی و به مگنو باتیستا و بابک حاتمی از تیم گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.


اولین پیروزی کرانچار با سپاهان/ اصفهان برای فرکی خوش‌یمن نبود

در دومین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سایپا رفت و میهمانش را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد.

در این بازی رضا میرزایی در دقیقه ۶، مسعود حسن‌زاده در دقیقه ۵۴ و جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۴+۹۰ برای میزبان و حامد شیری در دقیقه ۷۸ برای سایپا گلزنی کردند تا زلاتکو کرانچار در بازگشت به نیمکت سرمربیگری سپاهان، یک برد دلچسب را جشن بگیرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که سایپا از دقیقه ۲۶ و با اخراج عزت‌الله پورقاز ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

سپاهان با کسب نهمین برد این فصل خود ۳۵ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در رده پنجم جدول قرار گرفت. سایپا هم که شکست‌هایش دو رقمی شد با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا