رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

مسابقات دو صحرانوردی در فریدونکنار برگزار می‌شود

بصیر، کاظم رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: مسابقات دو صحرا نوردی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در سه گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان در فریدونکنار برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رقابت در روز سه‌شنبه یازدهم آبان امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات دو صحرانوردی در فریدونکنار از ابتدای کمربندی شرقی روبروی بندر و همچنین در روز شنبه در پیست دو و میدانی شهید کریم آزادی این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: مسابقات دوستانه واليبال بانوان میان دو تيم فريدونکنار و آمل در دو رده سني نونهالان و نوجوانان در سالن هلال احمر فريدونکنار برگزار شد.
رنجبر افزود: در این دیدار دوستانه تیم والیبال فریدونکنار به برتری دست یافت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دو تیم فرابرتر و دانش فریدونکنار در رده‌های پایه در رقابت‌های فوتبال لیگ‌های کشور حضور دارند، گفت: در همین راستا کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه دیدارهای هفته دوم وسوم مسابقات لیگ دسته اول امید باشگاه های کشور فصل ۹۶-۹۵ را اعلام کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: فرابرتر فریدونکنار در دومین دیدار خود در خانه میزبان شهرداری نوشهر است.
رنجبر با بیان اینکه دانش فریدونکنار در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور نماینده این شهرستان است، اظهار کرد: در رده نوجوانان در روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه امسال دانش فریدونکنار در ساری به مصاف پدیده ساری می‌رود و در رده جوانان و در لیگ دسته اول کشور این تیم در فریدونکنار در روز سه‌شنبه به مصاف عالی حرفه‌ای مشهد می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا