مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در فریدونکنار مشخص شد/ نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس فریدونکنار

بصیر، سید عظیم اسماعیل زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در تمامی مدارس فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه ، زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۲ آبان رأس ساعت ۱۰ صبح در تمامی مدارس فریدونکنار نواخته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز با مشارکت دانش آموزان و مدیران مدارس،خصوصا تشکل‌های دانش‌آموزی در روز پنجشنبه همین هفته برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز ۱۳ آبان تصریح کرد:دانش آموزان پسر از کنار آتش نشانی واقع در بلوار کشاورز و دانش آموزان دختر از بلوار منتهی به پارک لاله رأس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان ،راهپیمایی را آغاز نموده و درنهایت در مصلی قدس فریدونکنار تجمع می‌کنند.
اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: حسین منفردی فرماندار شهرستان فریدونکنار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش،سخنران این برنامه است.
وی تصریح کرد:۱۳ آبان مختص دانش آموزان نیست و این روز بزرگ متعلق به همه‌ی مردم انقلابی ایران است لذا با توجه به دوران حساسی که در آن قرار داریم، از تمامی آحاد شریف و ولایت‌مدار دعوت می‌کنیم تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا