فرمانده دفاع مقدس:

راویان راهیان نور شناسایی شوند/ لزوم تمیزدادن روایت میان بزرگسالان و جوانان

بصیر، هادی بصیر در جلسه انجمن راویان در اتاق جلسات سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: روایت‌گری در اردوهای راهیان نور بسیار مهم است که باید جدی گرفته شود.
وی با بیان اینکه باید هر ۱۵ روز یکبار این جلسه برگزار شود، تصریح کرد: راویان منتخب باید در این جلسه‌ها حضور پیدا کنند تا سنجیده شود می‌توانند صحبت کنند و اگر مشکلی است برطرف شود.
فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در مرحله شناسایی راویان قرار داریم، خاطرنشان کرد: باید روانشانسی در ماشین‌های اعزامی صورت بگیرد تا خوراک مناسب به جوانان داده شود.
بصیر با بیان اینکه باید میان، رزمنده، بزرگسالان یا جوانان برای تعریف روایت تفاوت قائل شد، گفت: باید در این اردوها از تاثیرهای جنگ و اجرای واجبات بگوئیم چرا که این مطالب تکان‌دهنده است.
وی با اشاره به اینکه ۸ سال دفاع مقدس، یک دوره دانشگاهی است، اظهار کرد: باید ذهن مخاطب را درگیر کنید و از شهید، مناطق عملیاتی شهر یا روستای خودشان خوراک دهی کرده و سوال بپرسید و شناخت‌سنجی کنید.
این فرمانده دفاع مقدس افزود: باید سوالاتی مطرح شود که نتوانند به راحتی پاسخ دهند و در این زمینه تدبیر به خرج دهید.
بصیر در پایان تاکید کرد: حضور راوی در این مناطق بسیار تاثیرگذار است اما باید توجه شود که اگر مسئولیت آنها خوب عمل نشود نتیجه معکوس دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا