اذعان فرماندار فریدونکنار به ناکارآمدی برجام؛

عدم تحقق برجام به استراتژی آمریکا برمی‌گردد/ تاکتیک امروز ایران در ظلم‌ستیزی دیپلماسی است

بصیر، حسین منفردی در مراسم گرامی‌داشت سالروز ۱۳ آبان در مصلی فریدونکنار با اشاره به اینکه طرح کاپیتولاسیون تحقیر ملت ایران بود گفت: مردم کشور ایران به خاطر شان ملت و گسترش فرهنگ اسلام نسبت به این موضوع علیه رژیم گذشته و آمریکا اعتراض کردند.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۵۷ هفت هزار نفر در دانشگاه تجمع کردند و شعار درود بر خمینی و مرگ بر شاه گفتند و در سال ۵۸ نیز فرزندان این ملت سفارت آمریکا را تسخیر کردند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: وقتی مبانی دینی را مطالعه می‌کنیم می‌بینیم که در بسیاری از مکان‌ها توصیه شده که یک مسلمان واقعی باید روحیه ظلم‌ستیزی داشته باشد.
منفردی گفت: باید دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشیم و لازم است که برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های خود استراتژی دایمی داشته باشیم که از مبانی دینی و احادیث باشد.
وی افزود: استراتژی اسلام مقابله با ظالمان و استکبارات جهانی است و تاکتیک ما بر مبنای این استراتژی بر اساس مکان و زمان تغییر می‌کند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه تاکتیک‌های ما در زمان‌های مختلف تغییر می‌کنند گفت: یک روز تاکتیک تسخیر سفارت بود، یک روز دفاع و تاکتیک امروز ما دیپلماسی است.
منفردی خاطرنشان کرد: عده ای این حرکت را زیر سوال میبرند که چرا در آن زمان سفارت را تسخیر کردند که لازم است به آن‌ها بگوییم آیا ملتی که از جهانخواران و دولتمردان آمریکا ظلم دیده نباید بر اساس مبانی دینی عمل کند؟
وی تصریح کرد: دانش آموزان با درس خواندن باید به جهانیان ثابت کنند که با علم حق و حقوق خود را از دشمنان می‌گیرند و ظلم در هر ملتی مردود است و قابل پذیرش نیست.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار اظهار کرد: باید فرهنگ ظلم‌ستیزی را در کشور تقویت‌کنیم تا از جامعه و دنیا رخت ببندد و اگر نتوانیم ظلم‌ستیزی را تقویت کنیم نعمت‌های الهی رخت می‌بندد.
منفردی خاطرنشان کرد: ما به آمریکا اعتقادی نداریم چون استراتژی آن‌ها ظلم به جهان است و تا زمانی که این مسیر را تغییر ندهد ملت ما ظلم‌ستیزی را ادامه می‌دهد.

وی در پایان به مسئله برجام اشاره کرد و افزود: اگر برجام تحقق پیدا نکرد به ظلم و استراتژی آن‌ها بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا