عرضه مرغ با قیمت ۷ هزار تومان در بازار تهران

بصیرنیوز،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در مورد وضع بازار مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار نوسان‌ نداشته است و مرغ در بازار با قیمت ۶ هزار و ۹۰۰ تا ۷ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: طی یک ماه اخیر در روزهایی که عرضه با تقاضای بیشتر بالا رفت، قیمت مرغ ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان در نوسان صعودی بود اما هم‌اکنون نوسانی در بازار مرغ وجود ندارد و با افزایش قیمت مواجه نیستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران در تشریح وضع تولید مرغ در کشور، با تأکید بر اینکه رونق در تولید مرغ در کشور وجود دارد، اضافه کرد: تولید مرغ در شرایط فعلی خوب است و از خرداد ماه امسال تا امروز با بهبود فروش مرغ و رونق اقتصادی تولیدکنندگان مواجه هستیم.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان مرغ در گذشته با مشکلات فراوانی مواجه بودند و اکنون با قدری افزایش قیمت به تولید امیدوار شده‌اند و فعالیت بسیار خوبی را در بحث تولید مرغ در دستور کار قرار داده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران با تأکید بر اینکه تولید مرغ بیش از مصرف کشور است، تصریح کرد: خوشبختانه در تولید مرغ با مازاد فرآورده‌ها مواجه هستیم.

یوسف‌خانی با اشاره به بازار ماهی اضافه کرد: مهر ماه را پشت سر گذاشتیم و اکنون در فصل صید ماهی در نوار شمالی کشور قرار داریم؛ استان‌های شمالی کشور در تأمین ماهی موردنیاز بازار نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران اظهار کرد: یک‌سری اقلام در بازار ماهی با کاهش ۱۰ درصدی قیمت مواجه بودند و برخی اقلام هم رشد داشته‌اند؛ ۶۰ درصد اقلام در بازار ماهی با افزایش قیمت مواجه نبوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا