عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

مسائل سوریه را نمی توان به برجام گره زد/سماجت آمریکایی ها در بدعهدیشان ضربه محکمی به آن ها خواهد زد

بصیر، ولی الله نانوا کناری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مسائل مربوط به سوریه توسط مردم ارتش و دولتمردان این کشور در حال حل شدن است، عنوان کرد: با مشاوره ای که از طرف نیروهای انقلابی به آن ها داده می شود مسائل این کشور در حال پیگیری است.

مسائل سوریه را نمی توان به برجام گره زد

نانوا کناری در ادامه تشریح کرد: مسائل سوریه را نمی توانیم به برجام گره بزنیم و رابطه ای بین آن ها نیست و هر کس هم بخواهد این رابطه را برقرار کند در انحراف است زیرا مردم سوریه آزاد هستند و برای خودشان باید تصمیم بگیرند و ما نمی توانیم مسائل داخلی کشورمان را به مسائل داخلی کشوری دیگر گره بزنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بابیان اینکه در برجام آمریکایی ها دنبال بهانه هستند، تصریح کرد: ایران به همگی تعهدات خود عمل کرده است  ولی آمریکایی ها به تعهداتشان عمل نکردند و به دنبال بهانه هستند.

سماجت آمریکایی ها در بدعهدیشان ضربه محکمی به آن ها خواهد زد

وی افزود: اگر آمریکایی ها در بد عهدیشان سماجت کنند ضربه محکمی خواهند خورد چون ایران می تواند در همه شرایط مسائل را پیش ببرد و این چندسالی که در تحریم و ۸ سالی که در جنگ بودیم تاثیری در روند انقلاب ما نداشت و شاید مسائلی در جهت کند کردن سرعت و پیشرفت ما داشت اما ملت غیور ایران به رهبری آیت الله خامنه ای مسیر خود را پیدا کردند و آن را به راحتی طی می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: متضرر اصلی آمریکا است که نمی تواند از اذهان عمومی و مردم جهان خود را تبرئه کند و همه متوجه شدند که آمریکایی ها بدعهدی کردند و به فول و عمل خود پایبند نیستند و بنابراین مردم می فهمند که آن ها صداقت در گفتار و عمل ندارند اما ما به عهدمان وفا داریم و عهد شکن را هم به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

نانوا کناری در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمتگذار مردم باشیم و افرادی که دل در گرو مردم دارند باید دقت کنند که عضو هر گروه، حزب و یا دسته ای هستند با هم برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا