سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

تیم دانش در آمادگی کامل است/مردم فریدونکنار ما را دعا کنند

بصیر، کریم محمدی سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز قبل از بازی تیم دانش با تیم استعداد برتر مشهد اظهار کرد: این بازی در هفته چهارم از مسابقات لیگ یک کشور جوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم دانش در هفته اول استراحت داشت بازی امروز مقابل استعدادبرتر سومین بازی تیم دانش محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به اینکه با تیم استعدادبرتر در تورنمنت چهارجانبه مسابقه دادیم شناخت خوبی از این تیم داریم و البته این تیم یکی از تیم‌های خوب گروه محسوب می‌شود که در این بازی هم تلاش می‌کند از امتیازات میزبانی استفاده کند.

محمدی با اشاره به اینکه در دو بازی قبل یک باخت و یک برد را به‌دست آوردیم گفت: تیم دانش در بازی نخست در ساری مقابل تیم پدیده این شهر باخت و اما در دومین بازی مقابل تیم عالی حرفه‌ای مشهد در فریدونکنار به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که تیم دانش چند بازیکن را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد اما این تیم در آمادگی کامل به‌سر می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال دانش فریدونکنار تصریح کرد:این تیم فقط به دنبال برد و کسب ۳ امتیاز از تیم میزبان است و تمام هدفمان این است که با پیروزی به خانه برگردیم.

محمدی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این بازی به‌کار می‌گیریم گفت: از مردم فریدونکنار می‌خواهیم تا با دعای خود ما را حمایت کنند تا ما بتوانیم نماینده‌ی خوبی برای این شهر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا